Nyt on valtiovarainministeri Petteri Orpon oltava tarkkana budjettiriihessä, että KEPU ei vedä välistä. On perin selvää, että KEPUn Sipilä yrittää pettää ja sahata silmään minkä kerkiää.
KEPU on tunnettu iltalypsyistään ja häikäilemättömyydestään. Onneksi Petteri Orpo on kova luu!
Tarkkana neuvotteluissa että KEPU ei vedä välistä!
3
67
Vastaukset
Sinipunahallituksissa Demarit ja Kokoomus ovat aina kiitelleet sitä että puheisiin voi luottaa ja sana pidetään. Kokoomus ei epäröi kaataa hallitusta jos iltalypsy alkaa. Sitten saamme sitä ainoaa ja oikeata Sinipunaa.
- Faktaapukkaa
Kepun ja kepulaisten kanssa ei voi koskaan olla liian varovainen. Esko Ahon hallituksessa kepulaisten kanssa mikään sopimus ei pitänyt ja monenlaista välistävetoa ja pekkarointia kepu yritti. Samaa yrittää myös Juha "Konna" Sipilä.
- JangJing
Kepulien kanssa ei voi koskaan olla liian varovainen. Aina he pyrkivät petokseen.
Kepuli imee petoksen ja valehtelun jo äidinmaidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637