Miten minun suhteeni S:n ja L:n kanssa etenee?
Kumpi on uskollisempi, rakastaa aidommin minua?
Cherry, näkijät
5
268
Vastaukset
- Näin on
Aito rakkaus odottaa vielä...tämä ei ole sellaista vielä...
Hei Apua! Kumpikaan ei tässä vaiheessa noussut esiin ehdottomasti parhaana vaihtoehtona, kummassakin on puolensa, kumpikin rakastaa sinua omalla, erilaisella tavallaan. Ei kulu kuitenkaan kauaakaan kun toinen heistä tapaa uuden tuttavuuden johon ihastuu. Siinä vaiheessa sinun on sitten punnittava sydämessäsi, haluatko todella pysyvästi elämääsi tämän, joka jäljelle jää. Siihen saakka kehottaisin seuraamaan tilannetta hyväksyen mutta kuitenkin varauksella, mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.. Onnellista alkanutta vuotta sinulle!
- Apua
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =) Apua kirjoitti:
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =)Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
- Apua
cherrykirsikka kirjoitti:
Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
Ja minä kun olin tehbyt päästökseni toisinpäin. =(((
Kiitos Sinulle kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134