Olen Lapista. Ja olen asunut yli 3,5 vuotta Hämeenlinnassa. Käynyt koulun täällä... kuitenkaan en ole saanut mitään pysyviä ystävyys-suhteita. Olen 22.v ja juuri eronnut joten seura olis enemmän kuin tarpeellista. Ei ihan riitä Lappi kontaktit. Ota vain rohkeasti yhteyttä... nainen tai mies 😅
Etsin kavereita Hämeenlinnasta
4
57
Vastaukset
- ainatanssinut
Lähde harrastuksiin.
Tanssi esim. on kivaa ja sitä voi sitten osatessaan harrastaa tanssilavoilla kesät ja talvet. Kavereita löytyy, etenkin jos olet mies.
http://www.baunssi.net/kurssitarjonta/kurssilukujarjestys Mä oon Hämeenlinnasta haluisitko tavata?
- niko554
tavataan goodmarkin s marketin penkillä joka päivä klo 9.00
- Vänner
Hei! Olen samassa tilanteessa oleva , muualta muuttanut noin 50 -vuotias nainen. Elämäni perusasiat ovat kunnossa ja pidän kaupungista, mutta kaipaan naispuolisia ystäviä etenkin nyt kun lapset viettävät yhä enemmän aikaa muualla kuin kotona . Olen luonteeltani ulospäin suuntautunut ja optimistinen. Ota yhteyttä. 😊😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339