Olen Lapista. Ja olen asunut yli 3,5 vuotta Hämeenlinnassa. Käynyt koulun täällä... kuitenkaan en ole saanut mitään pysyviä ystävyys-suhteita. Olen 22.v ja juuri eronnut joten seura olis enemmän kuin tarpeellista. Ei ihan riitä Lappi kontaktit. Ota vain rohkeasti yhteyttä... nainen tai mies 😅
Etsin kavereita Hämeenlinnasta
4
54
Vastaukset
- ainatanssinut
Lähde harrastuksiin.
Tanssi esim. on kivaa ja sitä voi sitten osatessaan harrastaa tanssilavoilla kesät ja talvet. Kavereita löytyy, etenkin jos olet mies.
http://www.baunssi.net/kurssitarjonta/kurssilukujarjestys Mä oon Hämeenlinnasta haluisitko tavata?
- niko554
tavataan goodmarkin s marketin penkillä joka päivä klo 9.00
- Vänner
Hei! Olen samassa tilanteessa oleva , muualta muuttanut noin 50 -vuotias nainen. Elämäni perusasiat ovat kunnossa ja pidän kaupungista, mutta kaipaan naispuolisia ystäviä etenkin nyt kun lapset viettävät yhä enemmän aikaa muualla kuin kotona . Olen luonteeltani ulospäin suuntautunut ja optimistinen. Ota yhteyttä. 😊😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854