Hei, te tanssimisesta pitävät.
Haen paria Latinalaisten paritanssien kurssille alkaen su 11.9.2016 Kurssi on sunnuntaisin 11:45-13:15 ja kestää syyskuusta marraskuuhun. Kurssi sopii aloittelijoille, ja latinotanssitaitojaan kertaaville. cha-cha, rumba, (bolero), samba, merengue, bachata, salsa ja kizomba.
Tarkemmat tiedot löydät ilmonet.fi V161214 Latinalaiset paritanssit
Olen harrastanut lavatansseja ja seuraavaksi haluaisin saada latinalaistet tanssit paremmin haltuun. Olen 183cm pitkä mies ja minulta on usein kysytty harrastanko kilpatansseja, koska näytän ulkoisesti tanssijalta. Tansiminen on minulle kuitenkin vain mukava harrastus. En loukkaannu, jos haluat saada nimeni, kuvani tai vaikka tavata ennen kurssille lähtöä. Onhan kolme kuukautta sentään pitkä aika tanssia "epämiellyttävän" tyypin seurassa.
Sinun ei tarvitse olla ammattilainen, mutta perustuntuma tanssimisesta on hyvä olla. Haen tanssikaveria, en treffiseuraa, joten jos olet naimisissa tai avoliitossa, se ei ole minulle ongelma. Muistathan kuitenkin kertoa asiasta puolisollesi, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Kurssi alkaa jo ensi viikolla, joten toimithan nopeasti.
sähköposti: sinuhe3@yahoo.com
Daamia lattaritanssikurssille pääkaupunkiseudulta?
sinuhe3
2
127
Vastaukset
- ikäsi
Laita ilmoituksesi esiitävä taide > tanssi osioon. Siellä voit saada myös epäasiallisia vastauksia mutta näyt paremmin.
Ikää on 39v. Kiitos vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637