Muistuu tässä mieleeni kuinka ala-astetta käydessäni, opettaja kyseli luokalta mikä sinusta tulee Isona.
Kun jokaisella oli oma vastaus valmiina, tuumasi kyseinen opetta: Ei lapsi voi tietää, mikä hänestä tulee Isona.
Nyt sitä joskus tuumatessani, tulikin mieleeni, että oliko vastaus sillä väärin kun olin alimmasta yhteiskuntaluokasta vai siksi, että opettajan ammattitutkinto ei siihen riittänyt, mitä vastasin.
Mutta, niin vain minä pieni ihmisenalku menen siihen päämäärään ja jokunen vuosi ja tavoitteessa ollaan.Niin ala-asteikäinen tiesi, mikä hänestä tulee Isona.
Koulun opettajat
koppavaope
1
179
Vastaukset
- Paskanjauhaja88
Turpa kiinni ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670