http://www.kangasniemi.fi/fi/kuntalaisten-kuulemistilaisuus-pakolaisten-turvapaikanhakijoiden-vastaanottamisesta/
Teitä koitetaan kusettaa ottamaan pakolaisia vastaan ylipuhumalla paskaa ja heittämällä ulos tilaisuudesta jos kielteistä kantaa otetaan. Tehkää kuntalaisena selväksi miksi ette hyväksy tätä mamutusta yhtään enempää saatana. Jokasella on oikeus puhua vaikka päälle, tilaisuus kun on yleinen kokoontuminen, ketään ei voi vaientaa äänenkäytön ja mielipiteen perusteella.
Valonsammuttajia ja kaatumatautisia tarvitaan. Pankaa viranomaiset ja kusipäät kuriin!
15.9. kello 18.00 Kangasniemi-salissa tapahtuu
tulikoselväksi
4
126
Vastaukset
- selväksitulijoo
Muista lääkkeet! Vain otettu lääke auttaa.
- Turhaa_aivan_turhaa
perSua jurppii.
- 17vTytönIsä
Joroisiin ei oteta. Hyvä päätös.
- Frs
...Meill VAPAUDEN kaiho soi, ain rinnassamme toverit oi
siis yhteisritamaan, rasisteja ja natseja vastustamaan...kuten tänäänkin pääministerin ja presidenttio Halosen johdolla, eri paikkakunnilla !
-Suomalaiselle ja perussuomalaiselle rasismille ja natsismille STOPPI !!!
(Persuista tullut pieni "SATIAISPUOLUE!")
Emme suostu pelkäämään/ Pelface/ UouTube-KATSO ja KUUNTELE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716