Oli sitten laitettu rajoitus 50km/h ainakin kaupungista Vaajakoskelle koko matkalle. Ennen klo 07:00 töihin ja luonnollisesti koko matkalle ei näkynyt työkoneita, työmiehiä tai mitään muutakaan syytä rajoitukselle. Eipä siellä enää ennen Vaajakoskea viittäkymppiä ajeltu. Tänään varmaan työt alkaa? Eipä se ole ihme ettei rajoituksia kunnioiteta tämän kokemuksen perusteella. No eipä ole tuolta pakko ajella...
Rantaväylä Rajoitus 50km/h
7
<50
Vastaukset
Kuulin että siellä jyrsitään asfalttia, josta ropisee asfaltin muruja autoon ja pienemmät vauriot tulee, jos ajaa hiljenpää. Elikkä köröttelemiseen iloa. Kiitos muuten inffosta niin osaan kiertää sen motarin.
- tampiot
Amis pellejä näköjään vituttaa kun ei voi leikkiä neste rallia
- KesätTalvet50
Katopas, itse löylykauhaheppu osui ketjuun. Siellä niitä amisihmisiä veteli 40-50 km/h ylityksiä kun kävin elämysmielssä ajamassa toisenkin kerran suoraa kaksikaistaista tietä useamman kilometrin kylältä Vaajkoskelle. Oli se huikeeta. Saman tunteeen kuulemma saa Pohjanmaalla 8-tiellä...
- KesätTalvet50
Elämysmielessä Vaajakoskelle...
- mnnbvvv
Löylykauha perseeseen elämysmielessä
- kiireinencityjuppi
Etsi helmitaulu ja laske paljonko säästät aikaa jos ajat viidenkympin sijaan 65km/h.
Ja jos tietotaito riittää,paljonko enemmän 65km/h kuluttaa menovettä. - Kcxbkh
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081