EA ja SONY myy Karkand-lisäosaa hintaan 15 euroa, vaikka peliä ei ole pelattavissa millään serverillä, vai teinkö jotain väärin ? Aika rapea hinta olemattomasta tuotteesta. SONY inttää että ota yhteys EA:han. Niin, EA:han ei kuuntele asiakasta, sen takaa jo tuen palautesivu. Aika härskiä toimintaa. Toisaalta ihan ymmärrettävää, kun näillä firmoilla on lakimiehet ja resurssit, SONY ja EA voi ryöstää sen 15 euroa kuluttajalta HELPOSTI. Eipä voi tehdä mitään, eipä ole kuluttajansuojaa olemassakaan. Vähän kuin Venäjällä. Ei puhettakaan ongelmanratkaisusta SONYn puolelta, kiistävät olevansa edes osallinen, vaikka tuote ostettiin playstation storesta. Goodbye SONY.
BF3 Back To Karkand
mehän_emme_vastaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339