Olen vuosia syönyt Xanor 1mg 3-4 tablettia päivässä. Kesällä jouduin ottaa isompaa päivä annosta välillä. Nyt pitäisi pärjätä n. 10 pv ilman lääkettä. Tai kaapista löytyisi Rivatril 0.5 mg tabletteja. Onkos kellään kokemusta jos söisin välillä rivoja. Kokemuksia???
Xanorit lopussa:::
Tiinusska
5
203
Vastaukset
- kokemusc
Molemmat ovat yhtä vahvoja bentsoja. Rivatril vaan vaikuttaa pidempään.
- Siirapppppiiii
Onkos muilla kokemuksia? Mulla sama tilanne täällä.
- Pamiina
Oon noita Xanoreita 0.25 vedelly ~5 päivässä vuoden. Xanorit loppu ja tuli "tutinat", jotka lähti 2x 0.5mg Rivatrilillä. Yhtäaikaa niitä ei kannata ottaa, mutta jos xanorit on loppu, niin rivatriliä tilalle.
- Ihmeissäännnnnnn
Miksei voi ottaa yhtaikaa?
- kördp
onko pöpillä älyki kadonnu, jos sulla on toista, et tarvi sillo toista
syö poika puuroa ni et tarvi noita mitää ja tee töitä, uusavuttomia vajakkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595