Au pairismi - Paras tapa nähdä maailmaa?

~Tiina~

Mitä mieltä ihmiset on tästä? Millassia kokemuksia teillä on matkustelusta jne. Haluaisin vaan vahvistavia neuvoja ja muuta kommenttia. Itse olen 1kk päästä lähdössä Englantiin au pairiksi. Matka kestää 6kk ja poikakaveri jää Suomeen. Mutta eikös tää ole niitä asioita joissa pitää ajatella enemmän itseään kuin muita, koska omalla elämälläänhän pitää tehdä juuri sitä mitä haluaa. Mä haluan matkustaa ja en halua katua jälkeen päin. Teenkö oikein?

3

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

Täysin oikein. Uskon et noin sitä tulee toimia. Oma napa on aina oltava terveellä tavalla tärkein.
      Hei laita mailia kun olet siellä. Heh he. Ittellänikin on ollu mielessä lähtee, mutta kun se vaikutta jotenkin niin monimutkaiselta ja loppujen viimeksi hieman epäluotettavalta systeemiltä. Noooh anyway onnee sulle sinne ja zemppiä.

• ~Tiina~

Kiitos rohkaisusta!Mailaile osoitteeseen Tiina1981@hotmail.com niin voin sitten kertoa kuinka hyvin tai päin persettä matka menee/meni. ;)

• ==
        ~Tiina~ kirjoitti:

Kiitos rohkaisusta!Mailaile osoitteeseen Tiina1981@hotmail.com niin voin sitten kertoa kuinka hyvin tai päin persettä matka menee/meni. ;)

itse olen talla hetkella aupairina usa:ssa ja suosittelen. Loytyi mukava perhe, netin kautta, kaveri on tuttavaperheessa aupairina taalla. Long Island, rikasta aluetta, meren rannalla paivasta paivaan lasten kanssa...
        Mutta mieti kuitenkin tarkkaan pystytko olemaan 6kk poikakaveristas erossa. Ma jatan tan tyon pian ja lahden toihin samaan paikkaan tanne usa:han minne poikakaeri tuli toihin tanne. Kumpikaan ei kesta olla erossa.
        Etta mieti tarkkaan... muta suosittelen! Viime kesana olin Skotlannissa suurella mansikkafarmilla, jossa olii yli 100nuorta ympari maailmaa toissa, ja vaikka tyo oli tylsaa, oli illat mahtavia! Siella tapasin poikakaverinikin. Juhlintaa, juhlintaa, alkoholia. Sita oli kesa taynna. Ja mansikoita, tottakai! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe