Sillä lailla, paskan puhumiselle STOPPI!
Sisäministeriön kansliapäällikkö Päivi Nerg ja poliisihallituksen poliisitarkastaja Timo Kilpeläinen kiistivät tuoreeltaan Paateron väitteet.
Viimeksi sisäministeri Paula Risikko on keskustellut perjantaina asiasta sisäministeriön poliisiosaston päällikön Kauko Aaltomaan kanssa, jolla ei Risikon mukaan ollut mitään tietoa Paateron väittämistä asioista.
Paatero puhui paskaa - asia loppuunkäsitelty!
10
<50
Vastaukset
- ajatolla
Paatero puhuu totta 120%:sti.Missä helvetin lintukodossa sinä luulet että me elämme.Pyyhi jo rähmä pois silmistäsi ja ala katsoa mitä muualla tapahtuu viimeksi tänä aamuna saimme lukea lehdistä ja katsoa tv.stä,mitä ranskassa tapahtui.Me tulemme viellä katkerasti sen hoksaamaan kuinka viisas ja tietävä mies Paatero on
- HoitoonJaHeti
Hakeudu jo hoitoon. Tuollainen sairaalloinen vainoharhaisuus tuhoaa perheesi, sinut se on jo muokannut aivottomaksi olioksi, joka ei osaa ajatella järkevästi!
- ellos
HoitoonJaHeti kirjoitti:
Hakeudu jo hoitoon. Tuollainen sairaalloinen vainoharhaisuus tuhoaa perheesi, sinut se on jo muokannut aivottomaksi olioksi, joka ei osaa ajatella järkevästi!
Voi älykääpiö mikä sinä olet. Sulla aivovam... nen varmaan menee korvat ja silmät kiinni kun luet (jos osaat) tai kuulet ulkomailla tai kotimaassa tapahtuvat kauheudet esim.ruotsissa ei alkuperäis kansalainen ei uskalla liikkua pimeällä ulkona.Tätäkö sinä nuolija haluat.
- ajatolla
HoitoonJaHeti kirjoitti:
Kuinka kävikään kajaanissa ?????
- ymmärryshoi
Paateron maalailut on lähinnä kirjan myynnin edistämistä. Sitä paitsi Paatero ei puhunut mitään mahdollisesta terrorismista, se on hänen mielestään lähinnä Breivikin kaltaisten yksinäisten susien puolelta oleva uhka, Paateron mielestä.
Paateron uhkakuva kielteisten turvapaikkapäätösten seurauksena, on lähinnä järjestäytynyt rikollisuus. Eli nämä yhteiskunnan ulkopuolelle jäävät tulijat, olisivat rikollisten joukkioiden värvättävissä, liivijengin ym. muut huumekauppiaat ja rikolliset.
Se oli Paateron maalaama uhkakuva.
Jos ei kykene ymmärtämään Paateron sanomaa, niin aika naurettavaa on tuollaiset maalailut asiasta. - Jölynpölyä
Mihin tietosi turvapaikanhakijoiden järjestäytymisestä perustuvat?
- Ne ovat lähinnä päätelmiä erilaisista keskusteluista ja tämmöisistä. Tähän kysymykseen vastatessani ne ovat minun päätelmäni, mutta sen takana on jotain. En lähde sitä avaamaan, että mitä. Kyllä uskon, että joku voisi kertoa enemmänkin, jos haluaisi. Mutta veikkaisin että ennemmin tai myöhemmin, kun tämä tilanne menee eteenpäin, tästä saadaan lisätietoa, Paatero sanoi.
- Sanomani on vain se, että meidän täytyy varautua sellaisiinkin asioihin, joihin ei ole totuttu. Pitää varautua myös pahimpaan mahdolliseen. Ja jos ei sitä tajua, niin ollaan huonoissa asemissa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016090822280068_uu.shtml
Mä voin päätellä että kohta tulee lunta.
Todisteet puuttuvat.- Poronnussijat
Menehän n****maan poroja!
- PaskanPuhuminenTuomittu
Paateron paskanpuhuminen saa tuomion:
http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_otanmaen_tappoepaily_yksittaistapaus/9161376 - Eiooeikäoonäkyny
Sitä vaan hoetaan ettei sellaista ja tällaista ole havaittu tai ei ole merkkejä ilmassa. Se vasta vaarallista onkin, kun ei nähdä itsestäänselviä asioita. Jo on sokeaa porukkaa.
No niin suvakit! Paatero ei puhu paskaa,tällä kemijärven sivustolla joku Al Bakr aikoo perustaa porukan ts.järjestäytyä !Lukekaa suvakit tarkemmin nämä sivut ja muistakaa rasistikortin pinkoodi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339