suvaitsemattomimpia. Teuvo Hakkaraisen mielestä on nurinkurista, että homoliittojen kannattajat haluavat maahanmuuttoa maista, joissa homous on kuolemantuomioon johtava rikos.
Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen näkee, että nykyään kaikkein suvaitsemattomimpia ovat ne, jotka omasta mielestään ovat suvaitsevaisia.
“Jos ajattelet toisin kuin he, olet lähes rikollinen. Suuntaus on pahempi kuin kommunismi”, Hakkarainen sanoo Suomen Uutisille.
Hakkarainen hämmästelee suvaitsevaisten logiikkaa maahanmuutossa.
“Ihmettelen, että homoliittojen kannattajat ovat samaa porukkaa kuin ne, jotka haluavat haalia Suomen täyteen turvapaikkaturisteja. Monissa muslimimaissa homous on rikos, jopa kuolemantuomioon johtava rikos.”
“Homouteen äärimmäisenä syntinä suhtautuvia islamisteja vasemman laidan väki haluaa joka niemeen ja notkelmaan. Punaviherkaartin logiikka on varsin erikoista”, toteaa Hakkarainen.
Hyysärillä meni nyt sormi suuhun ja toinen perseeseen....hahahahahaaaaa!
Hakkarainen: Suvaitsevaiset ovat
23
<50
Vastaukset
- Rasisti-on-terve
Odotellaan, kun Suomi ja Kemijärvikin islamisoituu ja alkaa homojen kivitys ja parvekkeelta pudettelu tapahtumaan niin vajakit seuraavaksi.
- hela69
"Hakkaraiset" alkaa kummasti kiinnostamaan, sata kertaa enempi kuin nää omanmaan raiskaajat.
- Hjllöjn
Totta! Tiukka on ollu koko ajan oikeassa.
Mutta suvakit, ja homot on käskeneet olla hiljaa.
- jeera225
Huomenna Oulussa :👏
- Raittiuslupaus
Nyt pisti Teukka niin pahan, että henk. koht. pistän korkin kiinni ja mietin vastausta.
- silleeteukka
Tuppuraisen komppaa Teukkaraista, näkee mistä porukasta hänen äänestäjät löytyy.
Varsinaista viksulan väkeä.
Teukkaraisen olisi parempi olla siellä sahalla teriä vaan teroittelemassa, kerran sen homman hallitsee. - RasistitHirteen
On taas aivottomalla juopolla jutut.
Pakkopaitaan ja Niuvanniemelle Arkadianmäen sijaan: se on oikea osoite tuollaiselle tyhjänlässyttäjälle ja paskanjauhajalle!
Ei jatkoon - HOITOON! - Puhdasrotuinen
Suomelle aiheutuu jo nyt maahan päästetyistä matuista miljardien vuotuiset kustannukset.
Jari Tervo jatkaa kiihottamista kansanryhmää vastaan – nyt suomalaiset ovat autistinen kansa
Tervon mukaan autismi selittää suomalaisten rasismin!- elätitölisee
Suomelle aiheutuu paljon enemmän kustannuksia työttömien elättämisestä, näiden Suomi ensin pösilöiden elättäminen se vasta kallista onkin.
Kun katsoo niitten arkipäivisin järjestetyistä mielenosoituksista, niin ei voi kun todeta, että töissä niistä ei varmaan käy yksikään. Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!- PelkkäVitsiRasisti
vtlle8 kirjoitti:
Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!Sinun verorahasi ovat pelkkä vitsi; samoin olet itsekin pelkkä vitsi! Säälittävä rasistinen vitsi!
Tee hyödyllinen teko - ole hiljaa ja hakeudu hoitoon! - asdfgsdfg
vtlle8 kirjoitti:
Lärvi kii paraski suvakki ,veronmaksaja vvtut,ite suvakki elätti.Mä maksan enempi vuodessa veroja kun sä koskaan,vituttaa ku verorahat menee ählyjen hyvinvointiin,eikä vanhusten ja lapsiperheiden j vammaisten hoitoon,niitä vaan leikotaan.
Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!Tyypillinen MV-natsi. Ei osaa edes kirjoittaa.
- mene.jojoon
asdfgsdfg kirjoitti:
Tyypillinen MV-natsi. Ei osaa edes kirjoittaa.
Älä nyt punikki Lapin junttipää yrjöö enempää.
- xdtgghtr
vtlle8 kirjoitti:
Häpiä suvakki,ja tämän toteamiseen ei tartte olla rasisti!Mistä sinullaiset yhteiskunnan sosiaalipummit maksaa sitä veroa..
- Totuuttakehiin
Saksan sisäministeri: Maahan on salakuljetettu islamistien iskuryhmiä
Thomas de Maizièren mukaan saksassa on satoja terrori-iskuihin kykeneviä islamisteja.
suomeen ne tulee ihan rajan yli kävellen ja suomalaiset varusmiehet kantavat niiden reppuja. hyvällä tasolla on tämä suomen sisäinen turvallisuus.- TollojaTorilla
Ole jo kauhtana horisematta; et kai itsekään usko noihin aivottomiin juttuihisi.
Tuommoisia liikkuu vielä vapaana - huhhuh!
- Junttikaupunki
Jari on silti Messias!
- HakeuduHOitoon
Tohmolaisilla ei ole puheoikeutta, joten ole hiljaa!
Taas leikataan vanhushoitoa,suvakkinuoliaiset ei käsitä,ählyjen hyysäystä ei.Suvakit on maanpettureita niinkuin ählyt.Vetäkäähän taas rasistikortti!!!!
- Junttienkaupunki
Jari on sivistynyt kirjailija.turha haukkua kateuksissaan.jari on älykkö ja komea mies.ei ole rasisti.eikä juoppo ja laski.
- Mustaonmusta
https://www.youtube.com/watch?v=VNVFkNx-gD0
http://mvlehti.net/2016/09/12/uusi-video-itiksessa-pahoinpidellysta-raskaana-olevasta-somalinaisesta/
Miten tuo ämmä saa hillua miten haluaa.- HakeuduHOitoon
Miten sinä olet vielä vapaana?
- jeeeesss
Napakymppi Hakkaraiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349