Siis Ps1 muistikorttini sanoo "Memory card not formated. Insert a different memory card." Pelasin viimeksi eilen ja se toimi ihan hyvin. Myöhemmin illalla pelasin vielä toista peliä, mutten pystynyt tallentamaan. Tänään en pysty edelleenkään. Ongelma ei ole levyssä koska olisin nyt pelannut sitä peliä, jossa eilen vielä tallensin. Muistikortteja on vaan 1, sillä kaikki ps1 pelit mitä oon viime aikoina pelannut ja tykkään pelata näitä vanhempiakin pelejä, että olis kiva yrittää saada kortti kuntoon ennen kuin lähtee uutta ostamaan. Onko se mahdollista, kokemuksia? Auttaako mikään? Selvennyksenä on siis kyse ihan konsolista eikä emulaattorista kun näyttää olevan vaikeaa keskustelupalstoilla..
Ps1 muistikortti ei toimi
Cardnotformated
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423