Hämmästyttää

kummastuttaa

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salakyösti

Uskoisin että aivan tahalleen on tapattanut koiransa että susi viha nousisi. Kun millään ei ole mitään rajaa niin tällaisia asioita tapahtuu

• Eeukko

Eikös se ollu susien suojelian koira? Ei osannu omiaan pelätä.

• Piipertäjätvittuun

Ei ollut tosiaankaan susien suojelian koira. Joka perkeleen kertako pitäs rueta kahtomaan onko omalla alueella susi kulkenu? Tai kesken hirvi haukun? Nii ja varmaan se koira sieltä viheltämällä takasi tulee nuin vain kun havaitsee suden lähellä!? Käyttäkää perkele päätänne vitun idiootit ennenku alatte tuommosta paskaa täällä laukomaan, olevinnaan aikuiset ihmiset. Myös sen verran paljo on pannattomia susia tällä alueella että harva täällä uskaltaa koiraa ajattaa ja se joka rohkenee niin käy näin.

• kummastuttaa

Minä ainakin olen seurannut pantasusien liikkeitä ja aika hyvin on ennakoitavissa, missä ne milloinkin liikkuvat. Kyllä ne pannattomat sudet liikkuvat pannallisen kanssa tuollakin reviirillä. Onhan havaintoja, ettei Mimmi-susikaan yksin liiku ja sen panta päivittyi 11.9.2016 klo 6 alueelle, jonne koira laskettiin. Silloin ei ole tarvinnut paljoa ennustajan lahjoja omata, kun on voinut olettaa, että koiralle saattaa käydä huonosti. Itse Sonkajärvellä kymmeniä vuosia metsästäneenä, olisin mennyt toiselle alueelle. Hienoa, että tuollainen julkinen pantasusien seuranta on järjestetty. Toivotaan sen asiallista käyttöä, että pysyisi jatkossakin julkisena. Susien kanssa on kuitenkin opittava elämään.

• pekka.e

Mitä ne eläimet ovat teille kädettömille paskapäille tehneet mitä menette koirien kanssa tappamaan. Puolustuskyvyttömiä eläimiä jahtaatte koirien kanssa ! Onneksi susi tappoi koiran ja toivottavasti joku päivä metsästäjän,ei tulisi suru puseroon ja maljan nostaisin ja hurraa huutoja pääsisi

• Menkäähoitoon

Turha täällä on asiasta sannoo mihinkään aiheeseen kun sairaat kirjottellee vähillä lääkkeillään. Hoitakaa itsenne kuntoon ja opetelkaa sitten tämä netin käyttö saatanan älykääpiöt. Kuuntele sinäki ihtees, hullu :'D

• pekka.e

Minä voin tulla taluttamaan sinne hoitoon sinua jos hoitoa tarvitset jos kerran sinusta ei ole kuin eläimiä tappamaan. Kokeile kerran minua,minä seison kyllä sanojeni takana. Kerro vaan aika ja paikka

• Menkäähoitoon

Kiitos kysymästä en tarvitse hoitoa! Nyt annan olla kun teille piipertäjille ei auta järkeä puhua, voi hellanlettas.

• EiOoTaasTotta

Joo, ihan varmasti ne koirat tarkotuksella sinne lasketaan Valtion Rakkien syötäväksi... Jos et halavatun tollo tajua että mehtäkoiran työ on se metästäminen eikä taajamassa remmissä käveleminen... joka saakelin takku-turkki ja niiten paapojat/suojelijat samaan suohautaan... EIkä täällä taajamassakaan enää turvassa nuilta otuksilta ole... tulevat jo liian liki takapihaa!

• metsäseppo

Minä olen aikoinaan tapattanut monet koirani että päästään kunnon jahtiin.koiria saa uusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60