Kysyisin, että mistäköhän johtuu, että Einhell-risuhakettimen terät kuluvat nykyään nopeammin kuin aiemmin? Kyse on muutaman vuoden ikäisesatä laitteesta, johon on kerran vaihdettu moottori. Välillä tuntuu, ettei uusi moottori "jaksaisi" pyörittää yhtä hyvin kuin alkuperäinen. Vaihto tehtiin takuuna valtuutetussa liikkeessä.
Einhell-hekettimen teristä...
3
652
Vastaukset
kyseessä on sähkökäyttöinen Einhell, ihmettelen miten yleensä saat sillä mitään risuja haketettua. Minä ostin syksyllä sellaisen ja vein viikon päästä liikkeeseen takaisin, koska tuolla periaatteella rakennettu laite EI yksinkertaisesti VOI toimia! Myyjäliike kertoi vetävänsä laitteen pois myynnistä, koska muutkin olivat samaa valittaneet. Susilelu!
- Risut hyötykäyttöön
Uutena (n. 2-3 vuotta) laite toimi ihan kivasti; haketti niin isot oksat kuin sinne sai "tungettua", mutta sitten jossakin vaiheessa siitä "simahti" moottori. Takuuaika oli onneksi pitkä, ja näin isossa ongelmassa siinä myös joustettiin. Nyt uuden moottorin kanssa siinä on alkanut ilmetä em. kaltaisia "jaksamis-" ja terienkulumisongelmia. Laite on ollut vaihtelevalla käytöllä; välillä ei vain ole ollut aikaa haketukseen.
- Hakettaja
Meillä on mallina Einhell 2000 F, ja se on jo useamman vuoden vanha. Lienevätkö vanhemmat kestävämpiä kuin uudet? Haketamme vain pienehköt risut; isot menevät polttopuiksi. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124