Cherry!
Kirjoitin pari paivaa sitten Marja Karmalle ja kysyin taloudellisesta tilanteestamme ja kuinka se ikavasti vaikuttaa meidan avioliittoomme. Marjalta en ole saanut minkaanlaista vastausta, mutta yritan sinun kauttasi, jospa minua vaikka onnistaisi. Eli raha-asioitamme emme vaan saa korjattua vaikka kuinka yritamme ja se aiheuttaa kovia riitoja. Juuri nytkin otimme yhteen ja minusta tuntuu, etta en jaksa enaa, itken vain, koska tuntuu niin pahalta. Rakastan miestani, mutta en enaa tieda mita tehda. Tuleeko raha-asiamme parantumaan tana vuonna? Voitko auttaa, Cherrykirsikka?
Cherrykirsikka
2
149
Vastaukset
Älkää antako periksi, parempaa on luvassa. Ikävä matalapaine on vallinnut perheenne yllä jo jonkin aikaa, mutta maaliskuuhun mennessä pitäisi miehesi työtilanteen ja sitä myötä tulotason parantua ja tuoda helpotusta elämäänne. Velat toki painavat vielä aikansa, mutta pitäkää niistä huolimatta päänne pystyssä älkääkä antako niiden painaa teitä maanrakoon.
Teillä on tulevassa vielä paljon annettavaa toisillenne. Muistakaa aina, että on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin raha, vaikkei sen merkitystä varsinkaan sen puuttuessa pidäkään vähätellä. Antakaa riitojen tulla ja mennä, uskaltakaa näyttää pahakin olonne, mutta muistakaa myös, että anteeksianto on kaiken a ja o, eli älkää antako epäsovun jäädä kattonne alle asumaan.
Pyydän luoksenne hyvinvoinnin enkeleitä helpottamaan tukalaa tilannettanne. Olette kuitenkin edelleenkin toistenne paras tuki ja teidät on tarkoitettu toisillenne, pitää sitten vaikka puskea läpi harmaan kiven ja kaikenlaisten vaikeuksien, toisistanne älkää luopuko! Kanssanne myötäeläen cherry :)- Outi
Kiitos Cherrykirsikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124