Olen pienen lapsen äitinä ihmetellyt kun olen lapsen kanssa ollut torin leikkipuistossa niin vieressä on suuri lauma vinaa juovia miehiä ja naisia jotka pitävät kamalaa mekkalaa. Yhtenä päivänä poliisit veivät osan porukan pois ja häätivät osan koteihinsa. Mutta seuraavana päivänä sama möly.
Eikö kunta voisi siirtää penkit vaikka johonkin pidemmälle keskustasta ettei lauma kerääntyisi lasten viereen.
alkoholin juojat ja lapset vierekkäin
6
173
Vastaukset
- paheksunut
penkit kunnantalon pihaan.
- käviskötää
Siirtäkää skeittirampit siihen. Siinähän on kenttää vaik kuinka. Ramppeihin kumipinnote niin ei rymise. Tehdään siitä' lasten ja nuorten Tuleksi. Nuorisotilakin on siellä jo valmiina.
- Huyt
Olet suvaitsematon ihminen.
- tiedossaoli
Mainitsemasi ongelma oli tiedossa jo silloin, kun leikkipuistolle alkoi rahakeräys.
- häiriö
Kuka kova äänisin mies/nais juoppo häiritsemässä pienokaisten leikkejä?
- HuruUkko1
https://www.youtube.com/watch?v=mT5yXY7Q8uA
"Me lähibaarissa uudesti synnytään siellä aina on monta ystävää
Ja aina joku juo aina joku bailaa ja rahat jos loppuu niin joku kyllä lainaa
Kyllä sitä vielä yhdet kestää nostetaan maljat ei meitä voi estää
Ei portsari ei poliisi ei henkilökunta kun juoppojen taivaasta nähdään unta
Kyllä sitä vielä yhdet kestää nostetaan maljat ei meitä voi estää
Ei vouti ei vaimo ei perikunta kun juoppojen taivaasta nähdään unta" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890