Villalankamattomme "tuuletus" päättyi ikävästi
takapihallamme, koska ilmeisesti naapurimme kissa
halusi liittää sen reviiriinsä. Onko kenelläkään
hyviä vinkkejä miten kissankusen lemun saa pois
matosta. Kokeilimme tavallista vaatteidenpesuainetta
mutta lopputuloksena oli että haju levisi koko
mattoon.
apua?
pissan haju pois matosta
4
1536
Vastaukset
- Kokeile
Hyvinvarustetuissa kaupoissa myydään Febreeze-nimistä ainetta, jolla lähtee ikävimmätkin hajut pois. Aine löytyy samoilta hyllyiltä kuin erilaiset pesuaineetkin.
- fuddle
Jos matto ei ole kovin iso, niin kannattaa antaa liota vedessä ja vaihtaa vesi pariin otteseen, jonka jälkeen kevyt pesu esimerkiksi mäntysaippualla (itse olen käyttänyt mäntytolua). febrezeä moni on kehunut kovasti, joten kannattaa sitäkin kokeilla.
- Viivi
Etikka (esim. omenaviinietikka) veteen laimennettuna vie tehokkaasti kissan pissan hajun, mutta ei taida teidän tapauksessanne sopia, koska sitten mattonne haisee etikalle.
Ammoniakilla haju lähtee myös, mutta kissatalouksissa se ei käy, koska ammoniakki yllyttää kissaa merkkailemaan lisää. - Anonyymi
Panin pari tippaa haju vettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351