Eli siis olen hommaamassa traktorimönkijää. Harrastan metsästystä. Saanko kuljettaa yleisillä teillä asetta mönkijän kyydissa lataamattomana suojuksessa?
Saako traktorimönkijällä kuljettaa asetta?
10
6223
Vastaukset
- Et_tunne_asetuksia
ET!
Ilmeisesti olisi parempi että aseesi takavarikoitaisiin ja luvat peruutettaisiin. - Aseeton
Nykyisessä suomi yhteiskunnassa aseen kanto on suotavaa. Ja mitä se kellekkään kuuluu. Kunhan ei näy päälle. Heti musua otsaan 9mm.jos mulkoilee silmiin.
- Korpimets
Taitaa aloittaja tietääkin vastauksen,Jätetään Hullua vaivaamaan.
- keijokakkonen
mistä näitä trolleja tulee
- kaleviperttiosmoosi
miksi ei sais jos mopollaki saa kuljettaa lataamattomana suojuksessa?
- eikuvetämään
Terve,kyllä saa mutta ainoastaan niin että vetää mönkkärillä asetta perässään ja asepussin tai kotelon käyttö on ankarasti kielletty!
- trollejariittää
Vaikeaa on nykyisin saada asiallisia vastauksia, tässäkin ketjussa nuo aseettomat "musua otsaan" näkyvät olevan enemmistönä.
Saa kuljettaa lataamattomana suojuksessa. - Ylläripylläriiso
Maastossako?
Lue kysymys. Yleisestä tiestä on kyse.
- saaja
...saat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850