Siis jos ei mene lääkäriin eikä ota mitään lääkkeitä siihen. Jos voi niin miten nopeesti siihen kuolee? Ja voiko siihen kuolla huomaamatta?
Voiko keuhkokuumeeseen kuolla?
6
3525
Vastaukset
- kuolo_korjaa
Makaavat vanhukset kuolee keuhkotauteihin eli nukkuvat pois.
- kyllä.voi
Hyvin moni on kuollut keuhkokuumeeseen sairaalahoidossakin. Varsinkin vanhuksen, hyväkuntoisenkin, se vie odottamatta ja nopeasti hautaan.
- Anonyymi
Siis ihan hyväkuntoinenkin voi kuolla jos saa Coronakeuhkonkuumeen.
- moni.kuollut
Kyllä. Keuhkokuumeeseen voi kuolla, vaikka menee lääkäriin ja ottaa lääkärin määräämät lääkkeet. Erittäin moni on kuollut.
- Anonyymi
Ei välttämättä jos hoitoon menee heti. Eikä pitkitä hoitoon menoa. Tavallainenkin keuhkonkuume voi tappaa ellei hoitoon lähdätä heti.
- Anonyymi
Niin, on potilaan keuhkoista ja elimistöstä muutenkin kiinni kuinka pahana se keuhkokuume lyö päälle.
Jotkut selviävät lääkkeiden kanssa kotihoidossa, jotkut sairaalassa.
Mutta sairaalahoidossakin voi valitettavasti keuhkokuumeeseen kuolla.
Aloittaja kyseli voiko siihen kuolla huomaamatta. Tavallaan voi ja tavallaan ei.
Jos on petipotilaana vaikka koomassa ja kuolee keuhkokuumeeseen niin eihän siitä itse tiedä mitään.
Jos taas on tajuissaan ja pystyy seuraamaan omaa tilaansa niin kyllä sen huomaa kun ei enää saa henkeä vedettyä sisään.
Tukehtuminen ei ole mitään kivaa, tiedän sen itsekin läheltä piti-tilanteessa oltuani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820