Peruskoulun vikalla vuodella otin ilmaisutaidon valinnaiseks ja onnistuin saamaan varmaan parhaan mahdollisen ryhmän. Siin oli 5 henkilöä lisäkseni ja olin ainoa poika ja siin oli kaik mun silloiset ihastuksen kohteet joita oli 3. Se oli kyl aika hauskaa. Kerran jouduttii leikkii sellast leikkii jossa oltii ringis piti sanoa viereisel et "minä rakastan sinua hymyile minulle jos tunnet samoin" ja ja siihen piti vastata nauramatta et"rakastan sinua mutta en voi hymyillä" ja jouduin just ihastuksieni väliin. :-) paras kokemus oli varmaa ku tehtii jouluna näytelmä koko koulul ja sen jälkee pidettii ryhmähalaus enkä ollu koskaa enne kokenu sellast. Ja sit peruskoulu päättö juhlas pidettii paras puhe mitä oli siel ollu ku tehtii sellane yllätys esitys. Juu sellasia kokemuksia mulla...
ilmaisutaito ryhmä
joskusperuskoulunkäynyt
2
131
Vastaukset
Ihanaa :D Itse mietin vaikka kuinka pitkään että ottaisiko sen ilmaisutaidon vai ei, kallistui sitten "ei"n puolelle sen mukaan mitkä olivat hyödyllisempiä..
- Anonyymi
OP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657