Näin luki tänään lehdessä.
Diabetes ja erektiohäiriökö syynä tähän ?
Joku pallomaha oli tehny itsarin
15
130
Vastaukset
- Seis00
Itsekin tekisin itsarin jos olis diabetes, pallomaha ja erektiohäiriö
- Kaameanäky
Oli varmaan nähnyt Amalian alastonkuvan ja menettänyt järkytyksestä elämänhalunsa ja uskonsa ihmisyyteen.
- kärpäspaperi
Tajusi että onecoin onkin kusetus.
- KarmaisAbitch
Voi hellanlettas kun äitin pikku paskapistooli taas pohtii ja toivoo että jollakin menisi huonommin kuin äitin pikku kakkipöksyllä... On sulla elämä... ja surkea elämä onkin. Karma rankaisee tuollaista paskiaista ja elät onnettoman turhan elämän,
- duraselvaari
Kyseessä oli 30-kymppinen mies. Rauha hänen sielulleen ja osanotto läheisilleen.
.
.
Ketjun ajoittajan voisi vaikka suolistaa ja nylkeä elävältä.- Metusalem-
Jessus, jos mies oli 30-kymppinen niin olisihan tuo yli 300-vuotiaana kuollut hetkenä minä hyvänsä joka tapauksessa vaikka ei olisikaan ryssinyt itseään kaiteen yli!
Tämä palstahan on jo kauan ollut pettymys.
Nyt kuitenkin onnitunut alittamaan riman. En olisi uskonut, että se on enää käytännössä mahdollista kaikenlaisen loanheiton jälkeen.
Ihmisen kuolemasta on turha vitsailla, tulkoon se sitten onnettomuudesta, sairaudesta tai oman käden kautta.
Myös sairauksille nauraminen on ala-arvoista toimintaa.
Luulen, että ketjun aloittaja on elämäkokemusta vailla oleva kakara.
Odota vain kyllä sinunkin lähipiirissäsi tulee tapahtumaan todella surullisia asioita.
Sen jälkeen häpeät, mikäli osaat.- lökömulku
Pattayalla taas?
- hirveätvanhemmat
Ihmettelen aloittajan vanhempia. Jopa alhaisimmat katuhuorat opettavat lapsilleen peruskäyttäytymisohjeet.
Koiran ulkoiluttajatkin korjaavat jätökset pois.
Aloittajahan ei itselleen mitään voi. - teiskossaMasa
Mikä aloituksessa on nyt niin pielessä?
Mitä itse miettisi jos veljesi, siskosi tai jonkun muun läheisesi kuolemaa ivataan julkisesti keskustelupalstalla?
Mikäli on kyse Chiang Maissa tapahtuneesta, niin Thaimaan poliisi vasta tutkii tapahtuneen syytä.
- FinskiBudha
Joku kukkakeppi joka parin huurteisen jälkeen on kaatunut kaiteen välistä hirveässä humalassa Karjalaa uhoten, kuset housussa. Tuskin edes märkää länttiä katuun tuli......
- khunruu
isäsltäsi olisi ainakin yksi märkäläntti pitänyt jättää väliin.
- MixedMartialArt
Henkisesti pahasti sairaan kirjoittaman aloitus. Normaali ihminen ei pysty edes kuvittelemaan millainen limainen kusimato päästelee tuollaisia oksennuksia.
- ThaimaanKulkuri
Onnittelut. Ehkä vuoden mauttomin avaus. Ulostepökäleenikin on fiksumpi kuin sinä. Anteeksi banaali ilmaus ja keveät mullat menehtyneelle & voimia omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124