Junttirasistit - miten nyt suu pannaan - kuuntelen - turpa tukkoon - kuuntelen!
Teidän huohottamanne turvapaikanhakijoiden uhka ja mv-lehden linkit joutuvat jälleen kerran huonoon valoon. Sietäisitte hävetä, ja häpeäisitte, jos osaisitte tai älyäisitte...
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/407213/Turvapaikanhakija-on-tappanut-kolmesti
Suomessa sekä henkirikoksen tekijä että uhri ovat yleensä kantasuomalaisia, selviää Helsingin yliopiston Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin tuoreesta henkirikoskatsauksesta.
Vuosina 2003–14 kirjattujen henkirikosten pääepäillyistä 93 prosenttia oli Suomessa syntyneitä Suomen kansalaisia. Heistä alle puoli prosenttia oli maahanmuuttajataustaisia.
Lisäksi kolme prosenttia pääepäillyistä oli syntynyt ulkomailla, mutta saanut Suomen kansalaisuuden tai kaksoiskansalaisuuden. Saman verran tekijöinä oli ulkomaan kansalaisia. Lyhyt- tai väliaikaisesti maassa oleskelevat ulkomaalaiset vastasivat noin prosentista henkirikoksista.
Turvapaikanhakija syyllistyi henkirikokseen Suomessa vuosina 2003–14 vain kolmesti. Rikokset tapahtuivat vuosina 2005, 2006 ja 2013.
Faktaa - olkaa hyvä kemijärvelaäiset rasistitollot
5
<50
Vastaukset
Voi suvakki rajaa!
- HeikkoEsitys
Katos rasistien älykkö antoi monisanaisen lausunnon tyylillä, johon kykenee vain kouluttamaton junttirasisti!
Katselee noita sinun "aivopierujasi" tällä keskustelupalstalla niin ei voi kuin ihmetellä, minkälaisia tolloja käy sossun luukulla.... Sääliksi käy sosiaalivirkailijoita. Kuka täyttää sinun anomuksesi?
- Jfjfjfj
Ja jos joku mamu tappais sinut, niin sehän olis vasta neljäs tapaus. Ei siihen maailma kaatuis.
- HakeuduHoitoon
Olet sairas mieleltäsi - hakeudu hoitoon välittömästi. Paitsi, että täytät tyhmän tunnusmerkit, sinulla on syvemmän luokan mielialahäiriö.
Omasi ja läheistesi parhaaksi, Muurolaan mars mars! - sairas.meininki
Täytyy tosiaan ihmetellä, mitä liikkuu "ihmisen" päässä, kun kirjoittaa tuommoista. Tervettähän tuo ei kyllä ole... Uhatun kannattaisi laittaa asia eteenpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308