Berner on paniikissa, mutta miksi pääministerikin hermoilee?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091422314936_uu.shtml
Profetiaa aiheesta:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Merilapin profeetallisia viesteja.htm
Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila.
Myöhemmin torstaina tähän samaan asiaan saatiin lisää selvennystä. Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.
Huomennahan on torstai...? Tuleeko lisäselvityksiä.
Alkavatko profetiat vihdoin toteutua?
5
<50
Vastaukset
- Alkaane
Kuulehan Jorma.
Pelastussanomaa luemme päivittäin, että politiikkasi voit lisätä omille sivustoillesi ja politiikka foorumille. Suotta vertaat raamattuun omia horinoitasi. - unianähnyt
Minä olen nähnyt unen, jossa oli ikään kuin kolme erittäistä iskua. Ensimmäisessä iskussa jotkut tyypit heittivät jotakin vaarallista ainetta päälle. Ympärilläni oli paljon porukkaa. Pian huomasin heitä hävinneen tuon ensimmäisen iskun aikana/jälkeen. Toisessa vaiheessa pakenin mataliin vesiin, josta selvisin. Kolmannessa vaiheessa pakenin syviin virtoihin, joista ajattelin, ettei jalatkaan yllä pohjaan, ja virta oli pyörteinen. Selvisin siltikin.
Sen jälkeen menin johonkin sairaalaan. Kysyin heiltä, mikä sairaala se oli. Vastattiin, että Lapin syyssairaala. Kerroin sillä uskonasioista ja kyselin, onko uskovaisia. Joku nainen kertoi olevansa. Näin kuitenkin, että hänelle oli korvakorut, vai oliko meikkiä. Joka tapauksessa jotakin maailmallista. Hän kuitenkin halusi ikään kuin olla uskovainen. Siihen liittyi muutakin, mutta en nyt kerro enempää. Toisekseen en osaa kertoa unta edes täsmälleen, millainen se oli.
Näin sitten jonkun merkin, josta päättelin, ettei yhteiskunnallinen kaoottinen tilanne parane, vaan aikovat pedon merkkauksen lähettää. Se oli jokin symbolinen merkki, josta en osaa edes kertoa, millainen se merkkinäky oli siinä. Tiesin kuitenkin, mitä se merkitsi. Ympärilleni tuli enemmänkin porukkaa. Kaikki eivät olleet vilpittömällä mielellä siinä. Tiesin yhden miehen heistä olevan vainoojan. Mukaani tullut sairaalassa hoidossa ollut nainen lähti jotenkin kävelemään ilmeisesti paikasta, jossa hänen piti olla. Sieltä hän ei ilmeisesti saanut poistua kuin nukkumaan tai levähtämään. Tarkkailija kysyi naiselta, minne hän on menossa. Nainen vastasi, että lepäämään, jolloin antoivat hänen mennä/tulla minun mukana. Lepäämään kun meni, niin siellä levolla oli ikään kuin jokin paikka, josta pääsi pakenemaan... Siinä oli loppusessa se tilanne, että piti päästä pakoon.
Tästä olen kertonut aiemminkin. Ainakin Maailmanloppu-palstalla. - lukemisiin
Luettavaksi.
- lukemisiin
Tarkennus: kannattaa lukea tuo uni tuosta. Siinä luettavaksi.
Onko maassa nyt suurikin hämminki päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854