Livelähetys Suomi Ensin! mielenosoitus
15. syyskuuta 2016 klo 17.30 Kajaani, Otanmäki
https://www.youtube.com/watch?v=Lbbk3u20Jbk
Suomi Ensin! Otanmäki livelähetys 15.9. klo 17.30
8
95
Vastaukset
- hengessä_mukana
Täytyy katsoa. Olisi liian pitkä matka lähteä paikan päälle.
Mielenkiintoista seurata kun pieni porukka nolaa itsensä.Pitäisi olla kannatus olla suurempaa enenkuin alkaa mölyämään😡
- oimiksisinä
Kannatat siis raiskaajamurhaaja loisimamuja?
- TuttuOnJuttu
Tuo Viola-Orvokki lienee sama suvakki "Viola-Orvokki Koiranen" (Mikä hänen oikea nimensä on, en tiedä.) joka käy esittelemässä suvakkifilosofiaansa MV-lehden juttujen yhteydessä.
- TuttuOnJuttu
Kannattaisiko olla vähän kunnollista harkintaa, ennen kuin tulee tuollaista tänne mölyämään?
- TuttuOnJuttu
Muuten vastauksena itse kysymykseen: Tietenkin voisi odottaa että siellä on jokainen suomalainen, mutta sellaisella asenteella ei saataisi yhtään mitään aikaan.
Mihin Viola-Orvokki epäilemättä pyrkiikin.
Yleensä kaikki merkittävät uudistusliikkeetkin alkavat pienestä. Se ajatus, että pitäisi olla iso ennen kuin tekee mitään ei ole yleensä realistinen millekään liikkeelle.
- hetikohta
Matu miehet pois Suomesta
- odinitvittuun
Odinit vittuun!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164