Näin unen jossa kasvojeni ihohuokosista tuli riisiä ihan solkenaan.Miten tulkitsisitte . unen?Muuta en unesta muista ja tämä jäi voimakkaana mieleen.
Riisiä naamasta
1
61
Vastaukset
Unessa omat kasvot symboloivat sitä kuvaa itsestäsi, jonka annat muille, eli aina se ei ole todellinen minäsi.
Unen kasvosi kertovat usein myös siitä, miten kohtaat esim. ongelmat elämässäsi.
Mutta sinun kasvoistasi, ihohuokosista (syvältä ihostasi) tuli riisiä..
Esim. ihon näppylät unessa voivat kuvata purkautuvia tunteita tai sitä, että joku on arvostellut persoonaasi.
Mutta riisi.. tämä riisi liittyy nyt varmaan johonkin, jonka merkityksen sinulle itse ehkä tiedät? Riisi on ruokaa, riisiä heitetään häissä, jolloin se symboloi hedelmällisyyttä ja uutta elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408