Räsänen ollessaan ministerinä mälläsi koko rajavartiointi-systeemin. Itärajalla lopetettiin rajavartiointiasemia ja poliisilaitoksia. Poliiseja ja vartioita potkittiin pihalle. Rapautettiin koko suomen turvallisuus. Yksi ihminen pilasi koko turvallisuuden. Nyt on vartiointi ja poliiseja lisättävä runsaasti ja edes palautettava ennen tuhoa ollut tilanne.
Räsänen sähläsi vartioinnin
2
113
Vastaukset
- oomminäihimetelly
Olet nyt ihan väärässä paikassa sähläämässä itse. Suomen rajavalvontaa ei hoideta turvallisuuspalveluna vaan ihan valtiollisena tehtävänä.
Jos vartijoita potkitaan pois, kyse ei ole vartioista. - 8585948484
Eiköhän Vartiointi alan suurin ongelma ole lain säädäntö ja sen puutteet/jälkeenjääminen nykymenosta. Suomessa ollaan valovuosia jäljessä muita maita vartioinnin laadussa/tasossa, eikä taso nouse niin pitkään kun palkat matalia ja se taas johtuu koulutus tasosta/puutteesta.
Eikä tuo tule koskaan muuttumaan kun Suomessa tiettyjen alojen ammatti arvostus on mitä on. Niin ja tietysti Vartioinnin kulttuuri on mennyt väärille raiteille firmojenkin osalta, Jokainen Vartija kyllä tietää mitä tarkoitan ja sitten pisteenä i:n päälle on tuo PAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625