Erosta 86 päiväää.En jaksa enää.
Kaikki,mihin uskoin rikottiin.
Hyvästi!
86 päivää erosta
4
188
Vastaukset
- rikottuja
millä tavalla rikottiin :( minullakin kävi samoihin aikoihin jottai tollasta samanlaista ehkä :( ei kyl 86päivää sit mut joskus siin lähel
- uusialku123456
Jos toinen on käynyt vieraissa , niin jos käy itsekin niin sittenhän on tasapeli eikö se niin mene ? Meinaan voi aloittaa puhtaalta pöydältä ?
- stellu
No mutta mitenkäs käyt vieraissa, jos suhde on jo päättynyt? Se on vähän myöhäistä siinä vaiheessa.
- Otanosaa
Mulla on yli 3 kk aikaa erosta. Vähän on parempi olo, mut silti oon vihainen ja surullinen. Meil oli tosi hyvä alku, mut en kestänyt seurata sivusta, kun toinen haki seuraa netistä ja valehteli mulle. Mul on ikävä häntä ja kaikkia hyviä hetkiä. En pysty edes aloittamaan mitään kenenkään muun kanssa, kun oon niin jäässä henkisesti. En voi käsittää, että mitä tapahtui todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615