RIP - Jimi Karttunen - paha hoitovirhe

huonohoito

Lääkäri olisi saanut tehdä Jimille tarkemman tutkimuksen. Näin käy kun terveydenhuollossa säästetään eikä ihmiselle ei tehdä kunnon testejä ja kotiutetaan liian aikaisin. Otettiinko magneettikuva? Ei varmaan, koska liian kallista. Ja jos oltaisiin tehty, ei varmaan ois kotiutettu. Toivottavasti lääkäri joutuu vastuuseen tekemisistään tai pikemminkin tekemättä jättämisestään. Toivottavasti Jimin isä tekee kantelun väärin hoitaneesta lääkäristä, joka aiheutti mahdollisesti Jimin kuoleman. Minusta päättäjien pitäisi keskittyä poikien tappelujen riepustelun sijaan terveyden huollon nykytasoon pohtimiseen, että onko oikealla tasolla jos potilas päästetään sairaalasta ulos siinä kunnossa että kuolee seuraavana päivänä. Tappeluja on ollut ja niissä on ennenkin haavereita tullut.

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahatterveydenhoitoon

Tämä on niin totta. Minutkin kotiutettiin seuraavana päivänä autokolarin jälkeen vaikka oli kallomurtuma ja näköhäiriöitä. Silmissä sumeni ja kaaduin aulaan kun yritin mennä itse taksille. Minua ei edes saatettu ja käytävillä iski paniikki kun en tiennyt minne mennä. Onneksi joku sairaalan potilas auttoi. Taksikuskikin ihmetteli et miten näin huonossa kunnossa oleva potilas voidaan kotiuttaa. Rahoja terveydenhuoltoon!!!! Lääkärit varmaan yrittää parhaansa mut rahat loppu ja tutkimuksiin ei saa lähettää!!!

• werkki

Olen samaa mieltä kirjoitajien kanssa, miten tutkittiin hänet kun pääsi kotiin.? Sairaala kotiuttaa ja yleensä epikriisiisä lukee -hyväkuntoisena- Miksi sairaalan roolista ei puhuta mitään, tämä on kummallista.

• Eitoimiharhautus

Aluksi uhri häpäistiin ja nyt sitten vuorossa lääkärit.
      Lääkäriin ei olisi tarvinnut mennä jos ei olisi potkaistu rintaan.

• valitettavasti

Huumehörhöille sattuu.

• Ei Jimi mikään narkomaani ollut. Tässäkin onko tämä ... mikä hän nyt onkaan puhuu mitä haluaa uskoa.

Lisäksi tämä porukka käyttää cut and paste toimintoja sanojensa vakuudeksi.

Varsinkin Oulun seudun suunnalta tulee tälläistä. Agressiivista porukkaa!

Mutta toimituksella voi olla tämänkin anonyymin henkilötiedot joten nostan syytteen; perättömien tietojen levittäminen julkisuudessa = vainajan rienaaminen.

• veteraani_

Tälle jimulle pitää antaa valtioolliset hautajaiset ihan SOTAVETERAANI ihan mahtava puhtoonen sotilas vähän nuuskas pierunhajua no ei haittaa sankarihautaus marskin viereen

• Elsa-Pekka

Eikös Tapio Rautavaarakin kuollut hoitovirheeseen?

• TrolliSeTrollaaVaan

Taas yksi trolli kääntää vastaRintaliikkeen hakkaamisen pois puhumalla muusta. Miksi et ota kantaa siihen hakkaamiseen lainkaan?

• bbbbcccc

Koko kallomurtumaa ei olisi tapahtunut, jos olisi vaan jatkanut matkaansa niinkuin monet normaalit ihmiset, eikä sylkenyt päälle tai tehnyt elettä. Murha.infossa on keskustelua siitä miten uhri kuoli noin viikko vasta kotouttamisen jälkeen. Siitä myös oli keskustelua oliko Karttusella kenties huumetaustaa eli aivoverenvuoto olisi saattanut tulla esim. amfetamiinin käytöstä. Kuitenkin vasemmistolaisten ja mamujen ansiosta tästä saatiin hyvä syy taas alkaa jahdata perussuomalaisia. Kuolemaa ei ollut ehditty edes tutkia ennenkuin tästä nousi kauhea haloo. MIKSI UHRI KUOLEE NOIN VIIKKO KOTOUTTAMISEN JÄLKEEN? Oliko ohjeita noudatettu? Oliko magneettikuvat otettu? Käyttikö Jimi aineita, joka olisi voinut aiheuttaa verenvuodon?

• Tässä taas puhutaan mitä halutaan ja on tarkoituksenmukaista uskoa!

Lisäksi tämä porukka käyttää cut and paste toimintoja sanojensa vakuudeksi.

Varsinkin Oulun seudun suunnalta tulee tälläistä. Agressiivista porukkaa!

Mutta toimituksella on tämän neidin henkilötiedot joten nostan syytteen; perättömien tietojen levittäminen julkisuudessa = vainajan rienaaminen.

JK Mitä helvettiä muuten Jimin diagnoosi kuuluu sinulle? Työnnä pääsi vessanpönttöön ja vedä niin pääset sinne missä kaverisikin ovat!

• Prognoosi

Eikös diagnoosi ole melkoisen oleellinen asia tässä keississä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe