Eli joo tota oon tehnyt FTB INFINITY EVOLVED servun, kyseessä on siis modattu minecraft packki ja toimii hamachin kautta. Tämä modi packki tarvitsee vähän tehokkaamman koneen kun normi läppäri tai pöytätietokone muuten bugit on isoja . Kaikki halukkaat voivat tulla pelaamaan mielellään yli 12 vuotiaat. ip osoitteen kerron skypessä eli halukkaat lähettää viestiä tähän sähköposti osoitteeseen. mrvladd@suomi24.fi ja lisää minut tai itse lisään kaveriksini skypessä. Servulla max 20 pelaajaa ja säännöt kerron myös skypessä. silloin kun halutaan pelaamaan niin minimissään 2 pelaajaa paikalla eli yleensä hosti eli minä olen paikalla ja lisäksi joku muu. Kaikki jotka on pelannut yli 15min lisätään skype tai whats app ryhmään tai kunnes itse pelaaja on valmis/halukas liittyä ryhmään ensimmäisellä kerralla tutustutaan toisiimme skypessä ei tarvitse olla kameraa riittää vain ääni puhelu ja servulla pelaamista. Lyhyt esittely itsestä kun ottaa muhun yhteyttä nimi ja ikä ja tietenkin skype nimi että saan lisättyä. HUOM! ikä ei välttämätön. olette tervetulleita kaikki halukkaat. Kivaa pelaamista ja toisiinsa tutustumista :)
FTB modi minecraft servulle pelaajia?
MRVLADD
3
161
Vastaukset
Tämä 😂. Max 20 pelaajaa?? 😂😂Packki??? 😂😂😂😂 Säännöt alle 20 pelaajalle???? 😂😂😂😂😂😂
ENSIN NÄKIN suomen kieli ei ole äidinkieleni ja toiseksi haluan että kaikilla on mukava pelata :)
- AnyloPelaa
FTB Launcherin ja Infinity Evolved -modipaketin asennusvideo löytyy täältä: https://www.youtube.com/watch?v=-TNbHIsI_Nk&list=PLaFYMC7ltVWmitFSsHuRAq0hrqjADoskJ&index=41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046