toimi aiotaan ilmeisesti lakkauttaa, kunta meinaa lisätä säästöä..?? Muutakin mielenkiintoista kuulunut...
Jos vaan näin tapahtuu niin kyllä jumalauta olen ylpeä paljasjalkainen Nakkilalainen, jollain täällä on munaa! Toinen asia josta olen erittäin mielissäni on se että täällä ei mamuteta, ei kouluissa eikä muuallakaan, viime syksynä näin yhdessä lyhtypylväässä jonkun refugeeswelcome-tarran joka sekin oli parin päivän kuluttua revitty rikki😆
Sinä siinä ruudun edessä juuri nyt joka olet päättämässä asioita ylempänä tähän malliin niin hatunnosto, sinunkaltaisesi ihmiset tekevät tästä kunnasta ennenkaikkea asukkailleen turvallisen paikan asua ja olla. Kiitos.
Kunnanjohtajan
3
98
Vastaukset
- Nakkimaankakarat
Ovat tietämättään antaneet mandaatin itseään viisaammille jotka ilman populistista kohkaamista ovat tehneet kunnasta paremman elää ja asua.
Onneks harvat yhteiskuntatuhopuolueen edustajat on saatu vaiennettua tekemästä melusaastetta pahempaa vahinkoa.
Vieläkun entisen Veijo Esson paikalle annettais rakentaa uus vetovoimatekijä ja kaupallinen keskittymä?
Uudelle kauppiaalle kruununjalokivi? - ehrotan
Ostetaan palvelut Porista, Luukkonen on hyvä kunnanjohtaja. Nakkila ostaa
20 min palveluita/vko. Sopinee kepuleillekin. - uimahallikinpois
Nykyysen kunnanjohtajan olisis voinut vaihtaa vuosia sitte ei ole saanu mitää aikaan kuntalaisten hyväksi mitä nyt heikennyksiä palveluihin,jos niitä lasketaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670