Hei! Ajattelin kysyä jos joku tietää antaa neuvoja. Mitä teen jos kaniemo kuolee synnytyksessä ja poikaset jäävät eloon? Millä niitä ruokitaan.? Minkälaisen ympäristön ne tarvitsevat? Meidän kanille on luultavasti tulossan 2 poikue. Se ei hoida lapsosiaan joten ne jäävät minun hoitoon. Mutta mitä sitten jos kaniemo kuolee. Mistä saan ruokaa poikasille???!?!?
mitä teen jos kani kuolee synnytyksessä.
HuolestunutKaninhoitaja
3
60
Vastaukset
voit kysyyy apteekista maidon korviketta.yleensä näissä tapauksissa ennuste on huono poikasten kohdalla ja vaikka tuki ruokkkisi ne ei yleensä jää eloon mutta kannattaa yrittää.
- Lilza
Kasvattajilta voi kysyä sijaisemoa, tosin kaikki kanit eivät välttämättä hyväksy vieraita poikasia.
- hiemanharmintaa
älä enää teetä poikasia huonolla emolla.
Jos emo kuolee, tai ei hoida poikasia, armelianta on antaa pennulle kalikasta päähän kalikasta päähän, kuolee ne kummiskin muutamassa päivässä, kitumalla. Mitenkäs sille edelliselle pentueelle kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670