Maahanmuuttotaustaisilta kielto Olkiluotoon

Olkiluoto

Maahanmuuttotaustaisia oppilaita ei päästetty muiden luokkaretkellä olevien oppilaiden mukana tutustumaan Olkiluodon ydinvoimala-alueelle. Yhteiskunta on selkeästi varuillaan pienimpienkin terrori iskujen varalta. Hyvä juttu, ei ole varaa virheisiin.

11

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safetyfirst

Ei turhia riskejä.

• Rajat.kiinni

Se on sitä oikeaa kotouttamista, tietävätpä etteivät kuulu joukkoon.

• eikä.homppeleita

Eikä vihervasuja.

• Kertauksenvuoksi

https://www.youtube.com/watch?v=cOZA93cQv4g
      Julkaistu 4.9.2016

Vuoden 2016-2017 aikana Sipilän hallitus on ottanut maahan (vasten Dublin sopimusta) haittamaahanmuuttoa jolla varastetaan valtavia määriä Suomen kansan verovaroja matubisneksellä rahastavien taskuun. Tulijat ovat lähes yksinomaan palautuskelpoisiksi todetuista maista. Hyödylliset idiootit (ns suvaitsevaiset) eli pääasiassa 40 ikäiset elähtäneet suomalaiset naiset ovat vastaanottokeskuksissa (osa vapaaehtoisesti) hyysäämässä aikuisia elintasoturisteja ja kävelemässä itseään 20-30 v nuorempien matujen kanssa pikkukaupunkien kaupoissa käsikädessä 'opastamassa' heitä maan tavoille. Eikö juristien ja insinöörien kotimaissa ei ole kauppoja.. Tällä Suomi nousuun!

• Tosiseon

https://www.youtube.com/watch?v=meLpUdFVljs
      Jos joku suomalaisista olisi yrittänyt paeta sodan aikana niin oltaisiin tapettu. ihan tiedoksi että jos Suomeen tulisi sota niin 20v miehet olisi rintamalla taistelemassa eikä sotaa pakenemassa.

• Militaristi

Suomalaisten oli ehkä helpompi valita puolensa joko loikata neukkuihin tai pysyä omissajoukoissa.Syyriassa toki enempi valinnanvaraa,hallituksenjoukot,maltillisetkapinnalliset,jyrkemmätkapinnalliset,isis ja vaikkapa venäjä ja usa ja onhan siellä kurdit ja Turkikin jo noista luulis löytyvän mieluinen puolustettava.

• Mikäolematontuomio
      • OmaPesäPuhtaaksi

Lestadiolaisten hyväksikäyttötapaukset ovat vielä lopullisesti tutkimatta.

Saa nähdä, mitä sieltä paljastuu. Kuinka monen torirasistin hymy hyytyy!

• Olen.varma

Kantsi olla tarkkana mitä sanot lestoista.saattaa Messias Sipilä painaa rasismi nappia ja tulee vakava syyte.

• Perkeleee

Ihan selvää rasismia....

• Mee sanoon sveduille Malmöön rasismista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe