Kirkassoluinen munuaissyöpä, 6 vuotta sitten todettu,
metareita keuhkoissa, jtn imusolmukkeissa ja henkitorvessa jossa alun perin oli kookas metari.
Pieneni Sutentin avulla.
Sitten mies sai älynväläyksen - päätti jättää Sutentin vähemmälle - eli vain vkko lääkettä - kolme taukoa.
Hoitava onkologi sanoi, ettei kukaan voi tietää, miten siinä käy -
hyvin, tai hyvin huonosti.
No, huonosti kävi, henkitorven metastaattisuus ei ole vähentynyt.
Haittana jatkuva köhiminen - yötä päivää.
Hoitona uudestaan Sutentia.
Mies väittää nyt kaikille että se oli hoitava onkologi joka ehdotti Sutentin vähentämistä - no, ei ollut, ja siitä on olemassa lausunto että ihan itse sitä ehdotti.
Nyt tilanne ikävä, tosiaan se yhtämittainen köhiminen, jalat kipeytyvät Sutentista, ruokahalua ei juurikaan ole.
12 vuotta sitten poistettu toinen munuainen syövän takia.
Eli kaikki tämä johtuu siitä että syöpä virkistyi näin monen vuoden jälkeen.
Onko tässä edessä hidas tukehtuminen, koska kasvain on inoperaabeli eli ei voida leikata.
Jos lääke ei auta, tukehtuuko mies ?
Tuntuu erittäin kolkolta se ajatus...
Ikää hänellä yli 80v.
Syöpiksen ennuste
Homm
0
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667