Uskovaisten motiivi täällä hihhulointiin

T.Mirka

Kirjoitusten perusteella uskovaiset ovat aika kiinnostuneita, itsenäisesti ajattelevista ateisteista.

Uskovaisille on aivan käsittämätöntä että joku voi tulkita ja tehdä itsenäisesti päätelmiä. Uskoisin että tämä kiinnostaa uskovaisia. Tämän oivalluksen jälkeen, uskovaiset usein luopuukin uskostaan ja eroavat kirkosta.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka.jaksat

Sinä olet kyllä koko netin hölmöin kirjoittaja. Mutta aikaa sinulla riittää.

• Ateistikommunisti

Nimimerkki T.Mirkan teksti on suora kopio Luulojen kirjasta.

• lällälläälääää

Ateistit on tyhmiä.

Ei mulla muuta.

• SaatanaonHerra

Koska uskovaiset ovat vajakkeja itsekin. Aivottomia paskakasoja. Uskovaiset kuuluvat gulagiin, ei muiden ihmisten joukkoon.

Palvo sinäkin Saatanaa, se on kova patu.

• hyvä_aloittaja

Hyvä aloitus, asia on 99% varmuudella niin kuten aloittaja kirjoittaa.
      (1% jää sadasta siksi, kun jotkut uskis-aloitukset ovat pelkkiä trollauksia ja/tai piloillaan tehtyjä)

• dfasdfasdfa

Ateismi tyhmistää.

• uskis_sairautta

Vain uskiksen sairaassa mielikuvituksessa, Uskis ei pysy tai sokean uskonsa takia kykene käyttämään omia aivojaan.
        Uskis on yleensä epätoivoinen ihminen, joka on itselleen valehtelemalla ja muiden uskomuksia uskomalla kehittänyt sairaan kuvitelman jumalasta ja pelastuksesta.

• Uskikset.vittuun
        uskis_sairautta kirjoitti:

Vain uskiksen sairaassa mielikuvituksessa, Uskis ei pysy tai sokean uskonsa takia kykene käyttämään omia aivojaan.
        Uskis on yleensä epätoivoinen ihminen, joka on itselleen valehtelemalla ja muiden uskomuksia uskomalla kehittänyt sairaan kuvitelman jumalasta ja pelastuksesta.

Juuri näin. Uskovaisuus pitäisi luokitella mielisairaudeksi.

• uskisraukat

Uskis ei voi käsittää,miten esim.ateistit eivät usko heidän perusteettomia väitteitä keksityistä jumalista ja kuinka joku uskaltaa ajatella itsenäisesti.
      Uskis on peloteltu uskomaan jumalaan ja satanaan,kahteen taruolentoon,voi voi...

• Terv.Mirka

Uskossa aivot ovat narikassa, joissa ei ole mitään toimintaa. Siksi uskovaisten kirjoitukset ovat sitä sun tätä, vailla mitää järkeä.

Näin minä ymmärrän asian. Tähän ei ole muuta selitystä.

• Teismi tyhmistää, kanssateisteiltä puuttuvat perustelutaidot. Harras kristitty ei kekeneny :D Kykene kuin 1lauseen viestiin ja palliensa nuuskintaan Raamattu ka(u)lu..assa.

Syy miksi erosin kirkosta keväällä: jatkuva omahyväinen minäminäminåämuyn PH nettimainostus Herrasta.

• ÄÄÄÄÄäääääh

Äly ämpäriin. Liity ateisteihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe