Moi! Oon 14-vuotias tyttö ja mul on olympus pen epl 1. Joo se on aika vanha mut toimii hyvin. Aloin ehkä 2 viikkoo sitte käyttää sitä kunnolla ja se oli iha normaali. Siinä on jostain syystä vaikken oo omasta mielestä laittanu? Nii jotai iso-herkkyys ja kasvojen tunnistus säätimii ja se ei anna mun mennä kattoo kuvia joita oon ottanu ja se ei tarkenna ku painan siitä. Et miten saa otettua säädöt pois?
Auttakaa kameraongelmissa!
Entajuukameraa
3
185
Vastaukset
- VaihdaKameraa
Ei nuo lelut toimi.
Osta vaikka Fuji tai Canon.- aina_nirisemässä
Canonisti___sinäkin?
- tehdasasetukset
Kokeile palauttaa tehdassetukset. Katsos käyttöohje sivu 70
http://resources.olympus-europa.com/imaging//Manuals/AW2010/E-PL1_MANUAL_FI.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595