Menimme rakkaani kanssa naimisiin vasta Turkissa seurustelu 2.5 vuotta. Nyt ongelma miten saan mieheni nopeasti Suomeen. Migri sanoi miehen pitää mennä ankaraan jne ja jostai luin se hakemus maksaa 455 e???? Plus matkat kaikki. Ja odotus jopa 9kk:( olen alku vaiheessa raskaana en halua olla yksin odotusaikaa. Turkissa en voi elää koska mulla on lapsi myös Suomessa suomalais exä kanssa! !!! Onko viisumi paras hänelle ja nopeampi? Miksi myös lukee että Suomen poliisin kautta minä voin hakea jotain lupaa Suomeen ??? En ymmärrä kuolen ikävään . Auttakaa jos joku kiltti tietää
Naimisissa miten mies suomeen
7
102
Vastaukset
- ChinaDragon
455 euroa on todella pieni summa ulkomaalaisen kanssa Suomessa.
Jos tuohon ei ole varaa niin parempi etsiä mies jolla on siihen varaa.
Mies maksaa yleensä kustannukset joten etsi mies, älä marjan poimijaa.- jorezx
Kysyit miten mies suomeen. Ihan samalla tavalla kuin tuhannet muutkin suominaiset ovat sinua ennen tehneet.
Avuliaita neuvojia tällä sivulla varmasti riittää.
- vaimomyös
Jos avioliitto on laillistettu myös Suomessa, niin sinä voit miehen puolesta hakea hänelle oleskelulupaa poliisin kautta. Mene siis poliisille, he kyllä neuvovat. Hän joutuu kuitenkin odottamaan oleskelulupapäätöstä kotimaassaan.
Suomen kansalaisen puolisona hänellä tulisi kuitenkin olla oikeus matkustaa Suomeen viisumilla ja hakea oleskelulupaa vasta Suomeen tultuaan. Hidas netti niin en pääse tarkistamaan onko tätä lakia vastikään muutettu. Migrin sivuilta pitäisi löytyä tietoa.- Hermomenee
Ok kysyn poliisilta ensin. Tosin he tarvitsee kuulema mm hänen sormenjäljet jne ja viisumia voimme toki hakea on kai nopeampi. Mutta hänellä ei tuloja koska sesonki ohi. Ja itse en saa töitä kun raskaana huh. ..Kiito neuvosta :)
- Raaka-_-Watson
Pääsee maahan jos perheenyhdistämiseen tarvittava tuloraja ylittyy. Mitä siihen tulee niin eikös se ollut sellaiset roheet 2000 egee per sierainpari.
- Veronmaksajat
Sit laitat sen kielikursseille ja ottaa työn, kuin työn vastaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645