Löytyy osoitteesta Tervakoski.fi tervetuloa mukaan.
Tervakosken keskustelupalsta avattu
5
328
Vastaukset
- kotkat
kiitos tiedosta liityinkin sisään.
- mukamainostoimisto
Voisko joku pistää tuota sivua paremmaksi?
Ankea ulkoasu, törkeän huonot kuvat ja lukemattomat kirjoitusvirheet saavat oikeasti viihtyisen kylän näyttämään turbojunttilalta, tosin sitähän se on. Voin tarjoutua avuksi. - tarmo_v
Kiitos linkistä!
- Tervakoskelleko
Laitan nyt tänne kyselyä, kun en tuonne nettisivulle viitsi rekisteröityä. Olen suunnitellut muuttamista Tervakoskelle tai muualle Riihimäen lähettyville. Kaartotie 1:ssä näkyy olevan useampia asuntoja myynnissä, mikähän niissä on tarina, kuitenkin suht asiallisen oloisia taloja. Vai laittaako joku taas lihoiksi entisiä vuokra-asuntoja?
- Pilkunviilari
Minkäs vuoksi siellä lukee tervetuloa Tervakoskeen? Eikös siinä oikeamminkin pitäisi lukea tervetuloa Tervakoskelle?
Yhtä hassun kuuloista olisi esimerkiksi tervetuloa Tampereeseen.
Tietenkin on olemassa paikkakuntia, jotka kirjoitetaan tuossa muodossa esim. Laukaaseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850