Pakanakristitty ei voi pelastua!

KaruTotuus

Joka ei ole juutalaiseksi syntynyt eikä juutalaiseksi ympärileikattu on Jumalan silmissä kauhistus eikä ansaitse iankaikkista elämää vaan ikuisen tulen ja kadotuksen. Jumala ei ole pakanoille eikä käänynnäisille armollinen, Jumala armahtaa vain Israelin juutalaisia. Samoin miehen kamssa makaavat miehet ovat Jumalalle kauhistus siinä missä jokainen pakana ja käänynnäinen, hekään eivät iankaikkistaelämää ansaitse. Joko myönnätte molemmat tai sallitte molemmat, ei vain yhtä vaan kaksi.

11

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden.puolesta

Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että ainoastaan Israelin juutalaiset ja ympärileikatut pääsevät taivaaseen, tuota homokohtaa ei tarvitse laittaa sillä sehän on palstan fundisten ainoa lause jonka he ulkoa muistavat

• mitä.meinaat

Ai minkä lauseen?

• "KaruTotuus"kin ymmärtää sen verran että naisten kanssa makaavat naiset eivät ole Jumalalle kauhistus.

:-)

• PasiToivonen

Jos olet ei-juutalainen saat homostella mielin määrin. Joudut helvettiin joka tapauksessa.

• Joh. 3

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Ei suljeta pois juutalaista, kreikkalaista eikä pakanaa.

• Erkkipappi

Ei sit muuta ku kikkeleitä leikkaamaan.

• Setä.neuvoo

Laki ei missään kohtaa väitä kenenkään pelastuvan lain kautta taivaaseen. Laki on jäljestäpäin lisätty - synnin tähden.

• Ihmisen rooli ei ole tuomita toista ihmistä muuten kuin rikostapauksissa ja silloinkin se on oikeuden tuomarien tehtävä.

• jaahasss
        sage8 kirjoitti:

Ihmisen rooli ei ole tuomita toista ihmistä muuten kuin rikostapauksissa ja silloinkin se on oikeuden tuomarien tehtävä.

Kuka sinua nyt on tuominnut?

• KuvaMatti

En yhtään epäile, etteikö trollien kirjoituksista voisi tuollainenkin satiirinen kokonaiskuva muodostua. Arvaan, että olet itse ollut voimakkaasti luomassa tuota kuvaa. No, Raamattu kuitenkin ilmoittaa selvästi, että pakanakristittykin voi pelastua, joten lähinnä levität tuossa omaasi ja muiden trollien oppia.

• rkop

Lue Apostoli Pietarin SAARASTA KORNELIUKSELLE, JA SIELLÄ PIETARI JULISTAA, ETTÄ PELASTUKSEN ARMO KUULUU PAKANOILLEKKIN!!
      Uuden Testamentin salaisuus on, että "pakanat ovat ympärileikatut Kristuksen ympärileikkauksella, joka käsittä tapahtuu!" Uuden Testamentin ilmoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe