ilmeisesti valvoja poistaa kaikki häröimmät viestit. Mutta se on ilmeisesti johtanut ainoastaan tyylin vaihtumiseen. Etusivulla on about puolet avauksista irakilaisista miehistä ja ei kai suomalaiset naiset nyt ihan tuolla tahdilla irakilaisia katsele ainakaan avioliittotilastojen mukaan. Taitaa olla edelleen siis sama poppuu vain uusin kirjoitusasuin liikkeellä. Kundit esiintyy naisina, en ole ihan varma millä nimellä sitä kutsutaan.
palsta on ilmeisesti siistyitynyt
5
88
Vastaukset
- jorezx
Niin. kaikki suomalaismiesten kirjoitukset palstalle tuntuvat olevan häiriöksi mustien ja muslimimiesten kanssa seurustelevien suomalaisnaisten mielestä reaktioista päätellen.
Tuntuvat saavan aina raivokohtauksen sellaisen luettuaan. - asldfjasöfjk
ei noi avaukset irakilaisista ole naisten kirjoittamia. Jos pystyt edes hieman arvioimaan kirjoitusasusta profiilia, huomaat sen välittömästi
- jorezx
Naisten tapa kirjoittaa paljastuu tottuneelle tarkkailijalle jo ensimmäisestä lauseesta.
- menehänkakaraitsees
Akkojen väkeryksiähän, käyhän katsomassa mikä raivo on suomalaisakoilla yhdestä thai avioliitosta avauksessa, 115 viestiä ja senkun jatkuu, kutsutaan rotua apinoiksi jne. täyttä riksomatskua, ja poistoja ei tapahdu, nyt saa rittää hoettiin torilla, niin ei saa haukkua jos niillä on kikkelit, jos ne on hiljaisia, rauhallisia, sopeutuvia naisia muualta niin jo vain solvataan ja syljetään, taidat olla myös kyseisen poppoon edustajia.
- salfdöaj
sori, olin väärässä, ei täällä ole mikään muuttunut
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605