Ei ei ei... Taas lyödään pizzeria paikka kiinni lauantai iltana klo 22.00, johon taisi edellinenkin kompastua ja lopetti toimintansa. Valomerkin jälkeenhän sitä myyntiä olisi!
Sonkajärven uusi lootus pitseria
7
525
Vastaukset
- maahmad
Ihan hyvin voisivat sulkea jo iltapäivä yhdeltä
- väsyneilleruokaa
''edellinenkin kompastua'' sama yrittäjä vieläkkii siinä eikös ole
- Eiedessaanumitähalusi
Ei minun mielestä. Ei ainakaan ollut se sama mies siellä mikä aikaisemmin. Nyt oli 3 ukkoa.
- ketälie
on maailman kirjat sekasi. mistäpä noita tietää kuka yrittää ja kuka omistaa ku kaikki samaa sorttia naamastaa
- Rdrffcgcg
Eiedessaanumitähalusi kirjoitti:
Ei minun mielestä. Ei ainakaan ollut se sama mies siellä mikä aikaisemmin. Nyt oli 3 ukkoa.
Mitä mieltä ählyt ovat Sonkajärven länkisäärisistä akoista.
- umma
Rdrffcgcg kirjoitti:
Mitä mieltä ählyt ovat Sonkajärven länkisäärisistä akoista.
samapa tuo millasessa paketissa se pillu kulkee,moni kakku päältä kaunis sisältä silkkoa täynnä,jos ei ole ite muuta ko tavallinen lehmäntatti suotta morkkaa toista samanmoista! nuista saa hyvän emännän ja lapsille äiteen,ja muijat osaa jopa laittaa evästä! oiskos että katkeria sano kettu pihlajanmarjoista:)
- syömään
Eikös sitä suositella,että ilta syöntiä tulis välttää.Toisaalta perusta ite pizeeria ja pidä auki vaikka ympäri vuorokauden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657