Olen pannut merkille, että valtavasti tännekin tulee viestejä joilla vain kysytään keinoja päästä koulusta helpommalla, vaikka minusta sellainen on turhaa, ja nopeuttaa muiden keskusteluiden katoamista uusimpien listalta.
Kun hyvä keskustelu sisältäisi minusta jotain seuraavaa esimerkiksi:
- Kysymyksiä jatko opinnoista
- Kysymyksiä muiden kokemuksista
- Kysymyksiä yleisesti koulujen toiminnasta
- Galluppeja
- Asiallisia mielipiteitä jostain
- Kirjoitelma omasta koulu arjestaan
- Kirjoitelma mieltä painavasta asiasta
Tai muuta vastaavaa, mutta minusta viestit, tyyliin esimerkiksi:
- Kysymys mistä löytyy suorat vastaukset kopiointia vailla tehtäviin
- Asiattomat kirjoitelmat koulusta
- Kaikki koulun ulkopuolelta
- Muun keskustelun mainostaminen
- Ilkkumista koulunsa päätettyä, tai kesken jätettyä
ym on aivan turhaa, sanon tämän henkilökohtaisena mielipiteenäni, en sheriffinä.
Keskusteluiden sisältö
1
176
Vastaukset
- mutta....
En nyt ole niin paljon perehtynyt tähän keskustelupalstojen antiin, mutta eikös täällä ole ihan oma keskustelu opiskelussa? Tämä koulu osio taas o löytyy nuorten keskustelusta, ja on siten vähän sellaista lusmumaisempaa :) Mutta kyllähän kai nyt asiaa täältäkin löytyy. Ja voithan sinä itse toimia ajamasi asian puolesta kirjoittamalla itse tänne toivomaasi tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351