alikkäs olin ajelemassa mikkelistä helsinkiin valo syttyi renkomäen kohdalla ostin öljyä lisää ja lisäsin öljyt koneeseen ja valo palaa silti. sitten alkoi kone käydä hirveän laihalla. mikä voisi olla vikana?.
öljy valo syttyi lisäsin öljyä valopalaa silti.
7
234
Vastaukset
- miksiedeskysyt
Olet ilmeisesti autonasentaja, koska tiesit perstuntumalla, että laihalla käy. Miksi noin viisas kyselee täältä neuvoa?
- Heku95
Siitä auton asentajasta en olisi nii varma ja kyllä normaali ihminen huomaa jos auto käy laihalla. Ajattelin vain kysyä Täältä apua jos jollain ollut sama ongelma.
- kyselenpävain
Mistä huomasit että käy laihalla????
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen....rikkaalla käynnin huomaa nimittän paremmin autosta jotakin tietävä. - Rohkeasti.ulkomaailmaan
Tämä on taas näitä maanikkojen aloituksia. Laitetaan sanoja peräkkäin ilman ajatusta, koska jotain on pakko postata vaikka mitään asiaa olekaan.
Vastaan koska tiedän että kaipaat huomiota. Pärjäile ja tsemppiä. Kyllä sinustakin välitetään. - Golfilla_on_tapana
säikäyttää kuljettaja antamalla vääriä hälytyksiä öljystä. Alkoiko räikkä huutaa samalla? Vika on paineantureissa joita on kaksi vierekkäin. Vaihda molemmat, helppo tehdä itsekin eikä edes maksa paljoa. Vaiva on vanha ja kertoo että materiaalin laadussa on tässäkin yritetty säästää. Ostin omaan autoon anturit hintaan reilu kymppi/kpl ja oireet katosivat. Vaihdossa meni kiirehtimättä n. 10 minuuttia.
- KUMMALLINEKÄYNTI
14 LITRAA öljyy lisää ja valo eikun palaa mikä vikaa ???
- miksiolettyhmä
Älyssä tuo jo on. Mikä on öljytilavuus? Äly hoi älä jatä, vaikka trollaatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645