Moikka! Oon miettinyt että ostaisinko syyrialaisen vai talvikon.
Niin että mitää hyvää syyrialaisissa ja talvikoissa ja mitä huonoa!
Kumpi näyttäytyy enenmän päivisin?
Kumpi on sosiaalisempi?
Kumpi on helpompi käsitellä
T. 12v poika
Syyrialainen vai talvikko hamsteri
1
115
Vastaukset
- hamstre
On ihan yksilökohtainen asia näyttäytyykö hamsteri päivisin vai ei. Hamsteri luonnostaankin liikkuu enimmäkseen illalla ja yöllä, joten ilta on paras aika puuhailla hamsterin kanssa oli sitten syyrialainen tai talvikko. Hamsteria ei missään nimessä saa siis herättää päivisin ellei hamsteri viedä näyttelyyn tai johonkin muuhun "pakolliseen" juttuun, jatkuva herättely stressaa hamsteria ja stressi saattaa lyhentää, jo hamsterin valmiiksi lyhyttä elinikää. Syyrialainen on kokonsa puolesta helpompi käsitellä, mutta talvikostakin voi saada melkoisen sylilöllykän. Tuo sosiaalisuuskin on niin yksilö asia että siitä ei oikeen voi sanoa kukaan näkemättä ja tuntematta hamsteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635