Sain unessa kutsun hautajaisiin, koska kuolleen poikani joku kaveri oli kuollut. Minulta myös kysyttiin jos voisin kutsua omat vanhempani näihin hautajaisiin (myös he ovat kuolleet).
Miten tulkitsisitte unta?
Kutsu hautajaisiin
3
94
Vastaukset
Sait unessa kutsun hautajaisiin, unesi kutsuu sinut; haastaa sinut johonkin, jossa tarvitset käyttöösi joitain piilossa olevia luonteenpiirteitäsi..
Unen hautajaisiin menemme, kun on aika päästää irti tunteista, joita emme enää tarvitse, jostain josta olemme pitäneet kiinni.
Unesi kenties ehdottaa sinulle, että olisiko nyt aika haudata se suru, jota olet kantanut sydämessäsi, suru jota koit kun poikasi kuoli , suru joka oli läsnä kun vanhempasi kuolivat.- KiitosVaivannäöstäsi
Ajattelin kanssa, että tuo irti päästäminen tai ainakin yhden elämän jakson loppu voisi olla yksi selitys unelle. Muutan nimittäin toiselle paikkakunnalle.
Poikasi on kuollut, ilmeisesti tämä uni ei koske häntä vaan sinua? Mitä ikinä poikaasi liittyykään?
Katsotaan kokonaisuutta:
Sait kutsun hautajaisiin, koska joku poikasi kaveri oli kuollut.
Vanhempasi edustavat arvoja, joita sinulla joko on taikka ei enää ole.
Mitä kuolevaan tuttavapiiriisi tulee, selkeästi joku on väärässä.
Ymmärrän unia ja ihmisiäkin niiden ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195