eräs opettaja tekee lastensuojelu ilmoituksia kun vanhemmat sanovat hänelle vastaan hänen sanomisistaan oppilaille tämän takia on perheitä joutunut muuttamaan poi kaupunkista
kielikylpykoulun opettajat kiusaa oppilaita
6
156
Vastaukset
- poi_poi_poi
Jassoo vai niin. Millälailla opettaja opettajat kiusaa ?
https://www.thl.fi/fi/web/lastensuojelun-kasikirja/tyoprosessi/lastensuojeluilmoitus-ja-lastensuojeluasian-vireilletulo/lastensuojeluilmoitus
Montako perhettä on joutunut muuttamaan pois kaupungista ja minkä takia ?
Kuinka kauas poi ?
Kauas poi tai jopa kauas kauas poi ? - Etiäiset
Se joka toista pilikkaa ni se nasahtaa omaan nilikkaan.........hohohohhooo !
- Pilkkanilkit
Ennen oli miehet rautaa
Laivat oli puuta, hiiohoi !
Miksi nykyaikana kylänakat on lippalakkipäisiä vanhoja miehiä ?
Ennen oli kaikki paremmin. Kylänakatkin oli huivipäisiä akkoja.
Sentraalisantroja
Hohohohooo !
- Ristoräplääjä
Tehkää ilmoitus koulu lauta kunnalle
Voi voi kun mun kullanmuruja opettaja yrittää opastaa,kun vanhemmilla ei oo muuta kuin oma eko.Niin hetihän sitä on pois lähdettävä ja haastaa ope käräjille.
- poi_poi_poi
Lähteä heti poi. Miksi lähdettävä poi ja miksi haastaa ope käräjille ?
http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/esitteet/rikosjutunkasittelykarajaoikeudessa/esitteen_tulostus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670