Kysymys

BigHuman

Tuo ilmoitustaulu on ilmeisesti siksi,että sinne voi poislähdön ilmoittamassa?
Olin äsken menossa toivottamaan teille yöt ja ilmoittamaan,milloin palaan.

Illalla jättämäni viesti,koskien poistumistani oli pois?
Eikö ilmoitustaulu ole juuri sellaisia ilmoituksia varten?Vai voiko sielläkin käydä poistelemassa toisten ilmoituksia?

14

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pus*

sai jostain syystä nauramaan... :D Mukava alku päivälle, kiitos!

• max-life

Eli ilmoitit ilmoitustaululla ilmoituksella poistumisestasi ja poistumisilmoituksesi oli ilmoituksen johdosta poistettu?

Joka mokoman poistumisilmoituksen poistatti, ilmoittatukoon oitis tai poistukoon ilmoittamatta poistumistietä puistikkoon!

Puistattavia poistoilmoitusten poistattamisia! ;)

• mielipide

viesteissäsi on sitä jotain.
      Miten joku voikaan saada noin paljon mahtumaan rivien väliin, toimittajakin kalpenee rinnallasi :)

• BigHuman

Huomen kaikille teille.

Tämä homma ei vielä toimi täysin.Kokeilin viestien poistoa,ilman tulosta.
      Samoin huomasin erehtyneeni poistumisilmoitusten ilmoituksista.Siellä lukee Chathuoneet,tein siis poistumisilmoitukseni väärään paikkaan.

Hämmästyttävää,miten paljon tulee aloitteita samoista aiheista.

• taikanainen

tätä sympaattista lämmintä suurisydämistä hahmoa...*huoks* ;D

• BigHuman
        taikanainen kirjoitti:

tätä sympaattista lämmintä suurisydämistä hahmoa...*huoks* ;D

olen täällä yhä.Poistuminen,puhumattakaan poistamisista tuottaa pieniä vaikeuksia.

Minua kiinnostaisi vierailu Chattiin,täällä kaikki käyvät ilmoittamassa miten helposti sieltä poistutaan,suorastaan lentäen.
        En pidä myöskään suljetuista paikoista,enkä tahdo juuttua lukituksi johonkin kaappiin.
        Mitään takeita ei ole poista laatikon toimivuudesta,puhumattakaan exit laatikosta.

Olen tutustunut tämän paikan käyttöohjeisiin ja eräs asia askarruttaa.Rekisteröityminen,jos lihavoin nimimerkkini mutta en käytä sitä.Miten kauan se säilyy olemassa.Käsitin sähköpostien poistuvan jonkinajan päästä,mutta miten BigHuman?

• taikanainen, ei pystynyt kirj
        BigHuman kirjoitti:

olen täällä yhä.Poistuminen,puhumattakaan poistamisista tuottaa pieniä vaikeuksia.

Minua kiinnostaisi vierailu Chattiin,täällä kaikki käyvät ilmoittamassa miten helposti sieltä poistutaan,suorastaan lentäen.
        En pidä myöskään suljetuista paikoista,enkä tahdo juuttua lukituksi johonkin kaappiin.
        Mitään takeita ei ole poista laatikon toimivuudesta,puhumattakaan exit laatikosta.

Olen tutustunut tämän paikan käyttöohjeisiin ja eräs asia askarruttaa.Rekisteröityminen,jos lihavoin nimimerkkini mutta en käytä sitä.Miten kauan se säilyy olemassa.Käsitin sähköpostien poistuvan jonkinajan päästä,mutta miten BigHuman?

olet palannut, et usko kuinka on ollut ikävä nallekarhumaista olemukstasi ja inhimillistä avuttomuuttasi..se jos mikä saa suojeluvaistoni ja kaikki äidilliset tunteeni heräämään, olet suloinen.

Sinulla on ahtaan paikan kammo näköjään, oletko joskus juuttunut johonkin? Vai on alkanut kiinnostaa Chatissa vierailu..hmmm, siitä minulla on jonkun verran kokemusta, ehkäpä osaisin neuvoa jotain.

Tuo nikkisi on aika hyvä, pääset lähelle ulko-ovea, jos pakokauhu iskee kesken kaiken. alkuun en suosittelisi klikkaamaan itseäsi ainakaan punaiseksi, silloin joudut huoneen nurkassa olevan kaappirivistön johonkin kaappiin sisään. Se on niin ahdas, että juuri ja juuri kaksi sopii sisään,siis joku tulee lisäksesi sinne sisälle. pysyttele siinä isommassa huoneessa ensiksi, ja ota tuntumaa suljettuun paikkaan varovasti.

yleensä poista laatikko toimii, mutta jos jostain syystä käy köpelösti, niin silloin pitäisi puhua rumia asioita huoneen muille ihmisille. jatkettuasi jonkin aikaa rumaa puhetta, sieltä tulee ystävällinen seriffi, joka opastaa ulos. mikäli on kiire pois, niin yritä sanoa sama ruma asia monta kertaa peräkkäin, silloin pääset pikavauhtia ulos.

tuohon rekisteröimisasiaan palaan myöhemmin, näin alkuun, älä lihavoi itseäsi, käy vain tuolla normaalivahvuisella, se luokitellaan
        normaaliksi...

rakkaudella
        taikanainen

• BigHuman

Pysykää nyt helvatut omissa aloituksissa.
      Sohlaatte toisten aloituksiin ja kaikki poistavat toisiaan.
      Siitä mitään keskustelua synny,rasittavaa kun aloitukset pomppivat minne sattuu ja osa poistuu kesken lukemisen.

• taikanainen

voi sinua, olet ymmärtänyt väärin tämän... täällä pitää käydä laittamassa rivi toisen aloitukseen, katsos, kun on tarpeeksi monta riviä ylhäältä alaspäin, niin saa palkinnoksi pallon.

eläkä kiroile...=)

painoitko kesken lukemisen vahingossa poista laatikkoa, jos aloitus katosi?

• BigHuman
        taikanainen kirjoitti:

voi sinua, olet ymmärtänyt väärin tämän... täällä pitää käydä laittamassa rivi toisen aloitukseen, katsos, kun on tarpeeksi monta riviä ylhäältä alaspäin, niin saa palkinnoksi pallon.

eläkä kiroile...=)

painoitko kesken lukemisen vahingossa poista laatikkoa, jos aloitus katosi?

minun paineluilla mitään katoa,johan olen tässä yrittänyt.
        Kävin tuolla ulkona lukemassa erästä aloitusta ja painaessani itseni seuraavalle riville,tuli punaista varoitustekstiä.
        En pidä siitä,että teksti katoaa ennenkuin pääsee loppuu.

Rumia puhumalla sai shereffin apuun ja kovasti puhumalla vielä nopeampaa?Vai oliko se jotain VIPiin liittyvää,en ehtinyt lukea kaikkea...?

Hermostuttaa vähän,täällä on iltaisin levotonta.

• BigHuman kirjoitti:

Kävin tuolla ulkona lukemassa erästä aloitusta ja painaessani itseni seuraavalle riville,tuli punaista varoitustekstiä.

Rumia puhumalla sai shereffin apuun ja kovasti puhumalla vielä nopeampaa?Vai oliko se jotain VIPiin liittyvää,en ehtinyt lukea kaikkea...?

*naurattaa* putoon just tuolilta...
        Oletko Mellinel...?

• taikanainen
        BigHuman kirjoitti:

rauhallisesti vaan, kyllä siihen tottuu, levottomuuteen. täällä käy illalla siivooja, joka lakaisee ylimääräiset sanat pois.

tuo punainen varoitusteksti on minulle vielä tuntematon tapahtuma, en ole kohdannut sellaista. Yhtenä iltana näin pallon tulemisen, olin parhaillaan kirjoittamassa rivejä toisten aloituksiin, mutta seuraavana päivänä joku oli ottanut pallon pois, luultavasti siivooja, koska myös sanoja oli poistunut.

Eikö vip ole tuoremehua?

• merliNella

kaikella on aikansa ja paikkansa...
      Tulevaisuudesta ei koskaan tiedä:)

*vilkuttaa*

• taikanainen

perään..ja jää miettimään BigHumania =)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe