Vista päivitys junnaa "päivityksiä tarkistetaan"

vara--kone

vista 32 bit busines

varmaan tarkistanut jo 14 tuntia."päivityksiä tarkistetaan"

Windows Update Agent 7.6.7600.256 tässä koneessa
joten ei sen pitäisi siitä johtua.
....................................................................................................
nämä asennettu manuaalisesti....ei mitään hyötyä
Windows6.0-KB3177725-x86
Windows6.0-KB3145739-x86
Windows6.0-KB3164033-x86

10

2521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhamikävanha

eikös noi vistan päivitykset ole jo Microsofti lopettanu ??
      samoin xp:n päivtykset loppunu...liian vanha käyttis....

• vara--kone

kyllä turvallisuuspäivityksiä pitäisi vielä saada muitahan siihen ei saa

• syrvänkyylä

Jep mulla sama mutta en enää päivitä sitä kun en edes käytä....samalla koneella mint 17.3

• Reilu_meininki_Microsoft

Mulla päivtyi kun jätti koneen päälle 2 päiväksi kaikki automaatti päivytysluvat ruksattuna. Jotain Microsoftin keppi politiikkaa, kuten tuputtaa Windows 10 väkisin kaikille muille paitsi meille Windows Visvaan erehtyneille.

• Reilu_meininki_Microsoft kirjoitti:

Mulla päivtyi kun jätti koneen päälle 2 päiväksi kaikki automaatti päivytysluvat ruksattuna. Jotain Microsoftin keppi politiikkaa, kuten tuputtaa Windows 10 väkisin kaikille muille paitsi meille Windows Visvaan erehtyneille.

Siis ei ne käyttöjärjestelmäjulkaisut ole mitään "erehdyksiä" vaan tarkoitus on, että niitä päivitetään uudemmaksi.

Aiemmin tyypillinen päivitystahti oli 3-6v välein, nykyään päivittyy automaattisesti pari kertaa vuodessa.

Windows Vista käyttäjien on odotettu päivittävän Windows 7:n tai Windows 8:n ja näille on sitten tarjottu maksuton Windows 10 päivitys.

Nyt sitten alkaisi olla Windows Vista käyttäjillä aika ostaa uusi tietokone Windows 10:llä.

• Reilu_meininki_Microsoft

Olen onnistunut kompastumaan aikanaan uusiin Windows Me:n ja Vistaan.
      Minusta on tullut melko epäilevä kun Microsoft alkaa rummuttaa uudesta paremmasta käyttöjärjestelmästä, Win 8:n onnistuin sentään väistämään :)
      Tämän vanhan läppärin kanssa alkaa tutustuminen Linux:iin, pöytäkoneessa saa pyöriä vanha luotettava Win 7 kunnes aika siitä jättää.

• manimanimani

Päivitysten lopettaminen on helppo keino saada rahaa Amerikan tietokoneteollisuudelle, sama juttu tapahtui Nokian siirtyessä Windowsille jolloin zune ja päivitykset loppuivat välittömästi.

• Wintoosa

wu.krelay.de .. löytyy fixit vistalle, seiskalle ja kasille. 32 ja 64 bittisille.

Töissä toistakymmentä konetta jo saanu päivittämään nopeammin vistaa ja seiskaa.

• wwqq

Googlaile ohjeita netistä, itse löysin Youtubesta videoklipin kun pitkästä aikaa asensin 7-koneelle ja päivitykset ei toiminut.

• mart1968

ei mitään hyötyä päivityksistä, itsellä win vista ja ei yhtään päivitystä ikinä asennettu=toimii!
      readyboostista oli hyötyä sillä nopeutui kun oli nopeeta muistitikkua 4gb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60