Kävin tänään vaa'alla ja se näytti 40,3!
Ennen viikonloppua paino oli 38,2. Jouduin syömään viikonloppuna enemmän kuin söisin ikinä (olin vanhempieni luona). Tuntuu masentavalta, kun paino on nyt noussut noin paljon...
Paino nousi!
10
221
Vastaukset
- Saatatvaikkaparantua
Onneksi olkoon!
- Mäymmärrän
Hei tiiän ton tunteen...mulla se taas tasaantuu kun palaan taas arkeen,mut kova urakka sekin.
- sofia.josefiina
harmi:( kuinka pitkä oot ja kuinka vanha?
ja oo onnelline että ees tiät sun painon ko meil on vanhemmat vieny puntarin pois:((- Jokujokaymmärtää
Oon 173 cm pitkä ja oon 16 vuotta vanha.
- onnittelut
Onnea että olet vähän terveempi!!!
- FatFatFat
Oletko oikeasti noin pitkä 😱 mä painan saman verran ja pituutta jotain 153.. vittu oon läski paska!
- Primadonnaaaa
Painan 58kg ja tavoitteena olisi painaa 44kg. Ahdistavaaaa olla tämän kokoinen. Minnekään en halua enää mennä kun oon niin läski. Auttakaa
- Primadonnaaaa
Tai että mistä/miten voisin edes aloittaa laihdutuksen. Tollanen määrä pudotettavaa 😩😩😩
- LihavaJättiläinen
kuinka pitkä oot? mä oon 172/57 ja tavotteena ois ainaki 40 kg. ärsyttävää ko kaverit on tyylii 155/45 ja mä oon tälläne paksu jättiläinen
- Elämäehkäedessä
Onneksi olkoon avaaja. Saatat tulla terveeksi. Jatka syömistä samaan tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657