ummikot ulkomailla

jimkanava

Kyröön poijjat päätti sit lähtiä omaa pihaa kauemmas

4

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävettää

Ai, päättivät sitten näyttää tyhmyytensä, pöhnä törttöilyt TV:ssä asti.
      Parempi olla katsomatta, ettei tartte hävetä.

• oksetusta

Kyllä oli hirveää kattottavaa. Sikailua hölmöilyä siivottomuutta. Oli hyvä kun ulkomaalainen hostellissa sai puheaikaa. Siinä oli suomipoika ts näyttänyt tyylinsä. Mistä näitä oikein löytyykään. Pohjanoteeraus tässä ohjelmass nämä kaksi.

• Älkää nyt källätkö poikia ,ainoat suoraselkäiset pohjanmaan edustajat tv.s.pitkiin aikoihin.Asenteesta näki, että ovat moniosaajia.Omilla kasvoilla suoraselkäisinä ottavat vastaan tuli,mitä tuli.Naisia arvostivat,eikä lähteneet rilluttelemaan rahallisella seksillä.(niin kuin jossain paremmissa piireissä on sattunut, kun pääsee ulkomaille.)Raittiita nuoria miehiä, jonka näki siitä ,että ei oikein hallittu viinan ottoa kun ei olla harjoiteltu alaa.Paremmin vaan kuupperi testiä juostu.Mutta kun ne muutaman kerran pitää koulutuspäiviä vessänpönttö sylis iltapäivään asti oksentaen vihreää kuraa ja tuntuu että peräsuoli tulee viimmeisenä vessanpönttöön,niin kyllä pojat tohtii lähettää kunnasta edustamaan parempiinkiin piireihin.

• Raili63

Eiköhän museoita ja nähtävyyksiä ole jo kierrelty tarpeeksi. Hauska jakso minun mielestä. Erilainen viihdyttävä. Pojat olivat aitoja ja omia itsejään. Ihania. Tykkäsin. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33